کد خبر ۵۴۹۷۱ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۴

تشویق 7 میلیاردی واحدهای تولیدی شهرکهای صنعتی قم

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی قم گفت: واحدهای صنعتی و تولیدی مشارکت کننده در طرح تابستانه شرکت توزیع برق استان در سال 96 بیش از 7 میلیارد ریال تشویق شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری برنا از قم، مهندس امیر طیبی نژاد با اعلام این خبر اظهارداشت: طی تفاهم نامه ایی که فی مابین وزارت صنعت، معدن و تجارت با وزارت نیرو منعقد گردیده، واحدهای تولیدی و صنعتی که برنامه تعطیلی سالانه و یا تعمیرات خود را در بازه زمانی 15 خرداد تا 15 شهریور قرار داده و یا از ساعت 12 تا 16 هر روز بار مصرفی خود را کاهش دادند مورد تشویق قرار گرفتند.

وی افزود: در همین راستا اقدامات اطلاع رسانی و فرهنگ سازی خوبی در سطح شهرک ها و نواحی صنعتی استان قم صورت گرفت به گونه ایی که در سال 96 تعداد77 واحد تولیدی، مرکز و مصرف کننده عمده برق در سطح شهرک های صنعتی استان قم در این طرح شرکت کردند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قم همکاری و همیاری سرمایه گذاران با این شرکت را مورد تقدیر قرار داد و بیان داشت: این تعداد مصرف کننده عمده برق بالغ بر 7 میلیارد325 میلون ریال از تسهیلات و تشویقات مربوطه استفاده کردند.

وی در پایان با تقدیر از تولید کنندگان و سرمایه گذاران در استان بخصوص واحدهای مستقر در شهرک های صنعتی قم گفت: بر اساس رسالت و منش دولت دوازدهم که همکاری و حضور بخش خصوصی با خدمت گذاران دولتی است، طی چند سال اخیر برنامه و طرح مشارکتی دولتی و خصوصی این شرکت با ذینفعان خود  به گونه ایی رقم خورده که در نوع خود تجربه و سابقه ایی درخشان را رقم زده است.

طیبی نژاد اضافه کرد:  این نوع همکاری و اعتماد بین بخش دولتی و خصوصی در استان قم یک سرمایه بزرگ برای ما بحساب می آید و ما قدردان این حس اعتماد هستیم.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com