کد خبر ۵۴۹۸۶ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۲
آیت‌الله یزدی:

مردم در 22 بهمن پاسخ یاوه‌‌گویی دشمنان را دادند

رئيس جامعه مدرسين حوزه علميه قم گفت: مردم علاقمند به نظام و رهبری، هرگاه احساس تکليف کنند با حضور خود در صحنه‌هاي مختلف همچون راهپيمايي 22 بهمن جواب ياوه گويي‌هاي سردمداران آمريکا و رژيم غاصب اسرائيل را مي‌دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، آیت الله محمد یزدی در دیدار کاظم مجتبایی فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه نیروی انتظامی یکی از بخش‌های مهم در نیروهای مسلح و تحت فرماندهی رهبر معظم انقلاب است، اظهار کرد: یکی از حساس ترین مسؤولیت‌ها در کشور تامین نظم و امنیت بوده که بر عهده نیروی انتظامی است.

وی گفت: پس از انقلاب و با ادغام ژاندارمری، کمیته و شهربانی با عنوان ناجا توسط مجلس شورای اسلامی، همواره شاهد افزایش روح تکامل در نیروی انتظامی از لحاظ تشکیلات داخلی و همچنین عقیده، فکر و اندیشه هستیم.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه ناجا بیشترین نقش را در نیروهای مسلح برعهده دارد، ضمن تحسین افزایش معنویت در نیروی انتظامی و اهتمام بیش از پیش این نیرو نسبت به برنامه‌های معنوی و قرآنی تاکید کرد: منشاء بسیاری از جرایم کم کاری پلیس درونی افراد است.

وی با بیان اینکه پیشگیری کم هزینه تر از درمان است، کار نیروی انتظامی را به دلیل قرار داشتن تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا و نایب امام زمان (عج) مقدس دانست و گفت: باید ارزش این قداست را ارج نهاد.

آیت الله یزدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به راهپیمایی باشکوه مردم در یوم الله 22 بهمن، گفت: دشمنان به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم در راهپیمایی امسال بودند اما صفوف متراکم شرکت کنندگان که نشان از علاقه آن‌ها به نظام اسلامی است، موجب یاس و نا امیدی آنان شد.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم سپس حمایت همه جانبه مردم نسبت به انقلاب اسلامی را سبب سنگین‌تر شدن وظیفه مسؤولان نظام دانست و گفت: مردم علاقمند به نظام و رهبری، هرگاه احساس تکلیف کنند با حضور خود در صحنه‌های مختلف همچون راهپیمایی 22 بهمن جواب یاوه گویی‌های سردمداران آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل را می‌دهند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com