کد خبر ۵۴۹۸۷ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۹

نشست «زن غربی» در قم برگزار می‌شود 

گروه معارف: مدیر گروه آموزشی مطالعات اسلامی زنان جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) از برگزاری پنجمین نشست از سلسله‌نشست‌های «زن غربی» با محوریت «زن غربی، ساختار اشتغال و سرمایه اقتصادی» در جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) خبر داد. 

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از قم، زهرا امین مجد 25 بهمن در گفت و گو با خبرنگاران عنوان کرد: پنجمین نشست از سلسله‌نشست‌های «زن غربی» به همت گروه علمی مطالعات اسلامی زنان جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) و با همکاری انجمن علمی پژوهشی مطالعات زن و خانواده معاونت پژوهش این مؤسسه برگزار می‌شود.
مدیر گروه آموزشی مطالعات اسلامی زنان جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) اظهار داشت: موضوع این نشست، «زن غربی، ساختار اشتغال و سرمایه اقتصادی» است که با حضور حجت الاسلام علی غلامی استاد جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) برگزار می‌شود.
امین مجد با بیان اینکه حضور اساتید و طلاب جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) در این سلسله‌نشست‌ها آزاد است، تصریح کرد: پنجمین نشست از سلسله‌نشست‌های «زن غربی» روز پنجشنبه، ۲۶ بهمن ماه ساعت ۸ تا ۱۰ در آمفی تئاتر طبقه سوم ساختمان شهید بهشتی(ره) برگزار می‌شود.
وی به نشست‌های برگزار شده از این سلسله‌نشست‌ها اشاره کرد که با موضوعات ذیل در جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) برگزار شد:
- نخستین نشست با موضوع «زن غربی، جنسیت و هویت» و با سخنرانی حجت‌الاسلام‌ علی غلامی، استاد جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) تشکیل شد.
- دومین نشست با موضوع «زن غربی، ازدواج و خانواده» با حضور دکتر روح‌افزا معاون فرهنگی اجتماعی زنان در شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.
- سومین نشست نیز به دلیل استقبال بانوان طلبه از مباحث مطرح شده در نشست قبلی، با حضور دکتر روح افزا و با موضوع «زن شرقی از نگاه زن غربی» تشکیل شد.
- در چهارمین نشست، دکتر «احمد قطبی»، استاد حوزه و دانشگاه به تبیین موضوع «زن در اندیشه فلاسفه غرب» پرداخت.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com