کد خبر ۵۴۹۹۱ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۷
سرپرست هیئت اسکیت قم خبر داد؛

حضور ۱۵۰ اسکیت باز قمی در مسابقات جام دهه فجر

قم - سرپرست هیئت اسکیت استان قم از حضور ۱۵۰ اسکیت باز قمی در مسابقات جام دهه فجر و معرفی برترین های این مسابقات خبر داد.

محمد مهدی سلطانی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: جشنواره بزرگ اسکیت بازان قم به مناسبت ایام دهه فجر در حالی با شکوه خاصی برگزار شد که امسال نزدیک به ۱۵۰ اسکیت باز دختر و پسر در این مسابقات شرکت کردند.

وی افزود: جشنواره و مسابقات چندرشته‌ای اسکیت استان قم به مناسبت دهه مبارک فجر در سالن ورزشی شهید دخانچی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم برگزار شد که به طور تقربی نیمی از شرکت کنندگان در بخش پسران و نیمی دیگر در بخش دختران با هم به رقابت پرداختند.

سرپرست هیئت اسکیت استان قم گفت: اسکیت بازان در جشنواره تیمی رول بال و اینلاین هاکی و مسابقات انفرادی رشته‌های سرعت، هنری نمایشی، فری استایل، اسلالوم سرعت و فری جامپ در رده‌های سنی مختلف با هم مسابقه دادند و برترین‌های هر بخش مورد تقدیر قرار گرفتند.

سلطانی بیان داشت: قضاوت این مسابقات برعهده سیدحسین حسینی و فاطمه صفری به عنوان سرداور و محسن دوستگان، مجید صالحی، علی مالکی نژاد، علیرضا طالبی، علی مهدوی، سمیه دهقانی، زهره امیری و فائزه جندقی بود.

وی عنوان کرد: در این مسابقات در مسابقات هنری و نمایشی در رده سنی زیر ۱۵ سال دختران ریحانه اسدی، پارمیدا مردانیان و نرگس موجودی نفرات اول تا سوم شدند و در رده سنی بالای ۱۵ سال سارا ابراهیمی، صبا عیاض و زهرا محمدی منفرد در رده‌های اول تا سوم ایستادند.

سرپرست هیئت اسکیت استان قم تصریح کرد: در مسابقات سرعت بخش پسران، در رده سنی ۱۵ سال سجاد اسلامی اول شد و امیر حسین قاسمیان و طاها واحد دوم و سوم شدند و در مسابقات آزاد فری جامپینگ علی یوسفعلی قهرمان شد و سید حسین حسینی و سجاد اسلامی در جایگاه بعدی قرار گرفتند و امیرحسین مرادی سوم شد.

سلطانی خاطرنشان کرد: در حاشیه این جشنواره که برای اولین بار به این شکل در استان قم برگزار شد، حجت الاسلام مهدی کریمی مسئول فرهنگی هیئت اسکیت استان قم به ایراد سخنانی با محتوای فرهنگ و اخلاق در ورزش پرداخت و در این راستا کتب فرهنگی و دینی ارزشمندی متناسب با سنین شرکت کنندگان به آنان اهدا شد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com