کد خبر ۵۴۹۹۹ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۵
با پایان رقابت 13 تیم در 2 رده سنی

جشن قهرمانی مهتاب و ستارگان قم در بسکتبال 3 به 3 جام فجر

مسابقات بسکتبال 3 به 3 قهرمانی جام فجر در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان با قهرمانی تیم‌های بسکتبال مهتاب و ستارگان قم به کار خود پایان داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری فارس از قم، رقابت‌های بسکتبال 3 به 3 قهرمانی جام فجر به مناسبت گرامیداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با حضور 13 تیم در دو رده سنی به انجام رسید و در رده جوانان تیم ستارگان و رده بزرگسالان تیم مهتاب روی سکوی قهرمانی جای گرفتند.

سرپرست کمیته 3 به 3 هیات بسکتبال استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس راجع به این پیکارها و نحوه برگزاری آن اظهار کرد: پس از 20 روز تلاش مستمر و مکاتبه با فدراسیون بسکتبال و فدراسیون جهانی این رشته برای نخستین‌بار در استان قم مسابقات بسکتبال 3 به 3 را برگزار کردیم.

محسن عباسی اضافه کرد: استقبال خوبی از باشگاه‌های فعال بسکتبال قم و همچنین علاقمندان به این رشته صورت گرفت و مجموعا تعداد 13 تیم در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان در این رقابت‌ها به میدان رفتند و مسابقات با نام فجر و در روز 22 بهمن به انجام رسید و برترین‌های خود را شناخت.

وی خاطرنشان کرد: در این مسابقات اسماعیل ولاشجردی نماینده فدراسیون جهانی در ایران نیز هیات بسکتبال قم را در راه برگزاری مطلوب این بازی‌ها همراهی کرد و زحمات بسیار را متحمل شد، در مجموع بازی‌های خوب و جذابی را شاهد بودیم و یک تجربه بسیار مطلوب را سپری کردیم.

سرپرست کمیته 3 به 3 هیات بسکتبال استان قم افزود: در رده سنی بزرگسالان این مسابقات تیم مهتاب بالاتر از دیگر حریفان در جایگاه نخست ایستاد و قهرمان شد، تیم ستارگان نوین به مقام نایب‌قهرمانی دست یافت و تیم بسکتبال کوثر رتبه سوم این رقابت‌ها را به خود اختصاص داد.

وی یاد آور شد: مسابقات رده سنی جوانان زیر 18 سال بسکتبال 3 به 3 قهرمانی جام فجر نیز با قهرمانی تیم ستارگان قم به پایان رسید، بسکتبالیست‌های تیم مهتاب (ب) رتبه دوم را به دست آوردند و عنوان سوم نیز به تیم بسکتبال کاوالیر تعلق گرفت و پرونده این رقابت‌ها بسته شد.

عباسی ابراز کرد: باید از حمایت و پشتیبانی تمامی عزیزانی که این کمیته را در برگزاری این پیکارها یاری کردند به ویژه مرتضی سخایی رئیس هیات و داوران عزیز و زحمتکش آقایان چاووشی، عبداللهی، حمیدی، سلطان‌زالی، فروتن، نیک‌بیان، رضوانی‌ و محمودی که زمینه برگزاری با کیفیت این رقابت‌ها با همیاری آنها فراهم شد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com