کد خبر ۵۵۰۱۱ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۳
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران اعلام کرد:

استقرار امدادخودروها در محورهای هراز و فیروزکوه/ تردد روان در محور هراز و آماده‌باش راهداران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران گفت: آماده‌باش کامل امدادخودروها توسط این اداره‌کل انجام گرفته و محل استقرار تیم‌های امدادخودرو در محورهای هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران ـ ساوه، آزادراه تهران ـ قم و ازادراه تهران ـ کرج جانمایی شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، علی نصرالله‌نژاد با اشاره به تردد ایمن و روان در محور هراز اظهار داشت: از شب گذشته تاکنون شاهد بارش برف در محور هراز هستیم که با تلاش همه عوامل راهداری در امر ایمن‌سازی مسیر و تردد، همه سطوح محور نمک‌پاشی و برف‌روبی شده است و در حال حاضر مشکل خاصی در محور هراز نداریم.

وی همچنین با اشاره به بارش برف در ارتفاعات و محورهای سردسیر استان تهران گفت: مسافران از تردد غیرضروری در جاده‌ها پرهیز کنند، ضمن آنکه برای تردد درج اده‌ها از سلامت فنی خودرو اطمینان حاصل کنند، همچنین ضرورت دارد خودرو به سوخت کافی مجهز باشد و مسافران البسه کافی و مواد خوراکی و تجهیزات زمستانی به خصوص زنجیر چرخ همراه داشته باشند. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران گفت: مسافران برای اطلاع از آخرین وضعیت جاده‌ها با شماره تلفن ۱۴۱ تماس بگیرند، ضمن آنکه در هنگام تردد، به تذکرات راهداری و پلیس راه دقت کنند. 

* آماده‌باش راهدارها برای راهداری زمستانی در بارش‌های پیش‌رو

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران با اشاره به برگزاری نشست با مجموعه‌عوامل راهداری و فراندهان پلیس راه استان تهران گفت: هدف از این نشست، این بود که مجموعه عوامل راهداری باید با تعامل و در سایه همکاری و همدلی با بسیج نیروها و به کارگیری درست تجهیزات و ماشین‌آلات برای عملیات زمستانی آمادگی لازم را در تمام زمان‌ها داشته باشند. 

نصرالله‌نژاد با اشاره به تلاش شبانه‌روزی راهداران در نقاط برف‌گیر، اظهار داشت: باید اقدامات و فعالیت‌های کاری ما به سمع و نظر مردم و کاربران جاده‌ای برسد. 

وی تأکید کرد: تهیه و تأمین سوخت مورد نیاز، تجهیز راهدارخانه‌ها، تشویق نیروهای راهدار و استفاده از حداقل نمک برای جلوگیری از آسیب رساندن به ابنیه‌های فنی راه، از فعالیت‌هایی است که در این اداره‌کل بابت راهداری زمستانی دنبال می‌شود. 

وی با تأکید بر اینکه وظایف پلیس راه و راهداری از یکدیگر جدا نیست و همپوشانی دارد، بیان کرد: محل استقرار اکیپ‌های امدادخودرو در محورهای آزادراه تهران ـ هراز، تهران ـ‌ فیروزکوه، تهران ـ‌ ساوه، تهران ـ قم و تهران ـ کرج جانمایی شده است. 

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com