کد خبر ۵۵۰۱۶ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۱۷

پیروزی پرگل ملوان مقابل نساجی، شکست نفت صدرنشین در بابل

در روز شکست تیم صدر جدولی نفت مسجدسلیمان، بادران نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده این تیم موفق شد برابر راه آهن به برد پرگل دست یابد.



هفته بیست و سوم از رقابت‌های لیگ دسته اول با برگزاری ۴ بازی و لغو یک مسابقه پشت سر گذاشته شد. در روزی که دیدار تیم‌های شهرداری ماهشهر و اکسین البرز در ماهشهر لغو شد، خونه به خونه هم در دیداری حساس و نزدیک موفق شد نفت مسجد سلیمان صدرنشین مسابقات را با شکست بدرقه کند تا رقابت در صدر جدول فشرده‌تر شود. در حال حاضر تیم بادران به ۳ امتیازی صدرنشین رسیده و نساجی هم با دو شکست متوالی در رده چهارم جدول باقی ماند.
بادران بهترین استفاده را از این فرصت کرد و با پیروزی مقابل راه آهن فاصله‌اش را با صدر جدول کم کرد. گل گهر سیرجان هم که در نیم فصل دوم نتایج بهتری می‌گیرد موفق شد میهمانش صبای قم را شکست داده و به شرایطش در جدول رده‌بندی سر و سامان بخشد.
صبای قم و راه آهن دو تیم قعرنشین هم در این هفته شکست خوردند تا یک گام دیگر به سقوط به لیگ دسته دوم نزدیک‌تر شوند. در این ۴ بازی ۱۴ گل به ثمر رسید که رکوردی قابل توجه بود.
در حساس‌ترین بازی دیروز ملوان موفق شد میهمان مدعی‌اش نساجی را با شکستی سنگین بدرقه کند. دیدار تیم‌های شهرداری ماهشهر و اکسین البرز که قرار بود دیروز برگزار شود به دلیل غلظت گرد و خاک در بندر ماهشهر لغو و به امروز موکول شد.
نتایج کامل بازی‌های دیروز به این شرح است:
*راه‌آهن تهران صفر ............................................... بادران تهران 4
گل‌ها: مسعود ریگی (42-پنالتی)، علی خسرونژاد (62 و 73) و کریم اسلامی (82)
* خونه‌به‌خونه بابل یک ..................... نفت مسجد سلیمان صفر
گل: مجتبی رمضانی (86)
* گل‌گهر سیرجان 5 ....................................... صبای قم یک
گل‌ها: علی ابراهیمی (32)، مهدی دغاغله (44-پنالتی)، محسن طرحانی (76)، محسن آذرپاد (82) و امیر رفعتی (84) برای گل‌گهر و ابراهیم لطفی (47) صبای قم
ملوان بندرانزلی 3 ...................................... نساجی قائمشهر صفر
گل‌ها: بابک مرادی (8)، شهریار مغانلو (42) و مجید بهروزی (52-گل‌به‌خودی)

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com