کد خبر ۵۵۰۵۵ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۸
به میزبانی استان قم

هشتمین مجمع عمومی سازمان بسیج جامعه پزشکی قم آغاز شد

شتمین مجمع عمومی سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور و چهارمین نشست هم‌اندیشی اساتید بسیجی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور سازمان، با حضور مسئولان و مقامات این سازمان، اساتید و نخبگان حوزه پزشکی در اردوگاه ولایت شهر مقدس قم کار خود را آغاز کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری برنا از  قم، در این نشست یک روزه مسائل و چالش‌های مربوط به آموزش در نظام سلامت، اخلاق حرفه‌ای و حوزه تامین نیروی انسانی مورد بررسی و راهکارهای مناسب برای آن‌ها ارائه خواهد شد.

دکتر سید مسعود خاتمی رئیس مجمع عمومی دانشگاه های علوم پزشکی کشور در این نشست با اشاره به موضوع اخلاق پزشکی گفت: اخلاق پزشکی از چیز هایی است که باید از اسلام بهره بگیریم و سر لوحه کار خود قرار دهیم.

وی بیان داشت: یکی از موضوعات مهم داشتن روحیه بسیجی در جامعه است که باید همواره در گسترش این امر کوشیده و در ترویج آن تلاش کنیم.

دکتر خاتمی گفت: پزشکان با روحیه بسیجی باید مسائلی که در جامعه وجود دارد و از نگاه دیگران دیده نمی شود را ببینند و نگاه بسیجی به کارها داشته باشند تا شاهد اثربخش بودن کار باشیم.

رئیس مجمع عمومی دانشگاه های علوم پزشکی کشور گفت: اسلام در زمینه اخلاق پزشکی صحبت های بسیاری کرده است و باید از اسلام الگو گرفت و ضمن احترام به بیمار در رفع مشکلات آنها تلاش کرد.

هشتمین مجمع عمومی سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور با موضوعات طب سنتی، آموزش پزشکی، نظام تعرفه ها در جامعه پزشکی، اخلاق حرفه ای و سلامت معنوی برگزار می شود.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com