کد خبر ۵۵۲۳۴ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۷
آیت الله اعرافی:

برجام موشکی نخواهیم داشت/ تأکید بر کنترل بازار ارز

قم - امام جمعه قم با اشاره به اینکه دشمن آزمون خوبی در برجام نداشت، افزود: برجام موشکی هیچ‌گاه تکرار نخواهد شد و مسئولان باید هوشمندانه در برابر این توطئه بایستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرنگار مهر، آیت الله علیرضا اعرافی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم که در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، با اشاره به حضور پرشکوه مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: ما امسال شاهد شکوه سراسری راهپیمایی ۲۲ بهمن به شکل کم نظیر بودیم و آمارها نشان داد که این حضور بیشتر از سال‌های گذشته بود و از کیفیت بیشتری برخوردار بود

وی افزود: برخی از کشورهای اسلامی نیز به حمایت از ایران اسلامی از سالگرد انقلاب اظهار خشنودی کردند و در جشن بزرگ اسلامی، ایران را همراهی کردند.

تجدید پیمان مردم با امام و رهبری در راهپیمایی ۲۲ بهمن

مدیر حوزه‌های علمیه کشور تجدید پیمان مردم با امام و رهبری را از پیام‌های مهم راهپیمایی ۲۲ بهمن دانست و اظهار داشت: این حضور گسترده مردم در ۲۲ بهمن موجب تقویت اقتدار کشور در برابر توطئه‌های دشمن شد و امنیت کشور را تحکیم بخشید و وحدت و یکپارچگی به اوج رسید.

وی تأکید کرد: حضور باشکوه مردم در مراسم سالگرد انقلاب اسلامی، جایگاه ملت ایران را در جهان بالا برد و البته این حضور غیر از بیان مطالبات بود و مظهر روح وحدت و صمیمت در بین اقشار ملت بود که به بدخواهان ملت و اغتشاشگران این پیام را داد.

آیت الله اعرافی اظهار داشت: ملت ایران اسلامی هرگز از آرمان‌های خود عقب نمی‌نشیند و مسئولان نیز باید به جای حاشیه رفتن به اساس انقلاب بپردازند.

وی با اشاره به اینکه مسئولان باید بازار ارز را کنترل و با مفاسد مبارزه کنند، گفت: عزم و استواری بر سر آرمان‌های انقلاب اسلامی از دیگر پیام‌های راهپیمایی ۲۲ بهمن بود.

فشارها بر آیت الله عیسی قاسم باید برداشته شود

امام جمعه قم در ادامه با اشاره به حوادث کشور بحرین، افزود: ملت‌های مسلمان و ایران اسلامی حوادث بحرین را دنبال می‌کند و فشارها بر آیت الله عیسی قاسم باید برداشته شود و مجامع بین‌المللی در این زمینه چاره‌اندیشی کنند.

وی همچنین با اشاره به برخی فشارهای خارجی برای کنار گذاشتن صنعت موشکی و دفاعی کشور، گفت: امروز کنار گذاشتن مسائل موشکی ایران در خارج مطرح می‌شود اما مسئولان بدانند هرگز برجام موشکی را نخواهیم داشت.

آیت الله اعرافی با بیان اینکه برجام خوبی نداشتیم وترامپ در این آزمون مردود شد، گفت: باید هوشمندانه در برابر تعرض دشمن ایستادگی کرد و آنان بدانند از توسعه صنایع دفاعی کشور کوتاه نخواهیم آمد.

رئیس جامعه المصطفی العالمیه تصریح کرد: در دل امت اسلام چیزی جز نفرت از آمریکا و اسرائیل نیست و این نفرت روزی آنان را از بین خواهد برد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com