کد خبر ۵۵۴۱۹ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۸

تقدیر عضو مجلس خبرگان رهبری از اقدامات بانک مهراقتصاد

آیت‌الله هاشم نیازی، عضو مجلس خبرگان رهبری در دیدار با رییس اداره امور شعب استان قم گفت: بانک مهر اقتصاد توانسته است در راستای اجرای بانکداری اسلامی در سطح کشور اقدامات و تلاش‌های موثری را انجام دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از سرویس بازار ایسنا، آیت‌الله هاشم نیازی، عضو مجلس خبرگان رهبری، در دیدار با رییس اداره امور شعب  بانک مهر اقتصاد استان قم، ضمن تقدیر از عملکرد مجموعه مهر در اجرای بانکداری بدون ربا، گفت: بسیار خرسندم که این بانک توانسته است در راستای اجرای بانکداری اسلامی در سطح کشور اقدامات و تلاش‌های موثری را انجام دهد و امیدوارم که سایر بانک‌های کشور با تاسی از بانک مهر اقتصاد در راه ریشه کن کردن ربا و تحقق بانکداری اسلامی قدم‌های موثرتری را بردارند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به دغدغه‌های مراجع عظام در بحث بانکداری اسلامی در کشور، اظهارداشت: مسئله ربا و بانکداری یک مسئله دینی است، بنابراین باید تلاش کرد تا در راستای رهنمودهای مراجع حرکت کرد. بنابراین تمامی بانک‌ها و مراکز اقتصادی باید نسبت به اجرای کامل قواعد شرعی و عقود اسلامی برنامه‌ریزی و اقدام کنند.

همچنین در ابتدای این جلسه بهروز درخشان، رییس اداره امور شعب استان قم، به ارائه گزارشی از عملکرد بانک مهر اقتصاد در راستای اجرای بانکداری اسلامی پرداخت و تصریح‌کرد: استقرار کامل کمیسیون فقهی، تدوین نظام جامع آموزش کارکنان و تاسیس مرکز تحقیقات بانکداری اسلامی در شهر قم، بخشی از اقدامات صورت گرفته این بانک در زمینه حرکت به سمت بانکداری اسلامی است.

انتهای پیام

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com