کد خبر ۵۵۴۲۶ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۲
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم:

رسانه‌ها در سلامت اجتماع و توسعه امنیت پایدار نقش آفرینی کنند

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم گفت: رسانه‌ها به عنوان پل ارتباطی بین مسوولان و مردم، در یک تعامل دو سویه برای ارتباط هرچه بیشتر این دو بخش، برای رفع مشکلات کشور ،سلامت اجتماع و توسعه امنیت پایدار نقش‌آفرینی کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، مهرداد حاجی زاده در بازدید از دفتر خبرگزاری فارس در قم اظهار داشت: خبرگزاری فارس یک مجموعه رسانه ای قوی و فراگیر است که برای اطلاع رسانی و انتشار اخبار، جایگاه ویژه قائل است.

وی خاطرنشان کرد: خبرگزاری فارس برای دیگر رسانه‌ها، نشریات و منابع خبری، یک مرجع خبری صادق، سالم و پرکار است و تعامل بسیار خوبی با فرماندهی انتظامی استان دارد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان تصریح کرد: خبرگزاری فارس با پوشش مسائل و مشکلات، منبع خبری کامل برای دسترسی به اطلاعات و اخبار را به صورت فراگیر فراهم کرده است و به عنوان یک نقطه اتکا در حوزه خبر برای رسانه‌ها و مسوولان محسوب می‌شود.

وی بیان داشت: رسانه‌ها به عنوان پل ارتباطی بین مسوولان و مردم، در یک تعامل دو سویه برای ارتباط هرچه بیشتر این دو بخش، برای رفع مشکلات کشور ،سلامت اجتماع و توسعه امنیت پایدار نقش‌آفرینی کنند.

حاجی زاده با اشاره به این که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر پایه مردم سالاری دینی استوار است، گفت: به یقین، نظامی که بر این پایه استوار است، نمی‌تواند مردم را با خود بیگانه بداند و اطلاع رسانی در چنین جامعه ای از اهمیتی ویژه برخوردار است، آگاهی حقی است که مردم نسبت به مسوولان دارند و آگاهی مردم از اخبار و اطلاعات از حقوق شهروندی است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان افزود: رسانه‌ها به عنوان انتقال دهنده اطلاعات به مردم، نقشی بی بدیل دارند که نمی‌توان چنین نقشی را در جای دیگری جستجو کرد و رسانه‌های رسمی می‌توانند با انتشار اخبار صحیح و درست، از تحقق بسیاری از اهداف بنگاه‌های شایعه پراکن و دشمنان جلوگیری کنند.

حاجی زاده در بازدید از خبرگزاری فارس، ضمن آشنایی با وظایف، رسالت‌ها و امکانات رسانه ای این خبرگزاری، با بخش‌های مختلف در این رسانه آشنا شد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com