کد خبر ۵۵۴۲۹ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۶
همزمان با ایام فاطمیه؛

پیکر ۶ شهید گمنام دفاع مقدس در قم تشییع می‌شود

قم - پیکر مطهر ۶ شهید گمنام دوران دفاع مقدس فردا دوشنبه در آستانه سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) در قم تشییع و خاکسپاری می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرنگار مهر، همزمان با ایام فاطمیه پیکر ۶ شهید دفاع مقدس که به تازگی در مناطق عملیاتی تفحص شده است، فردا دوشنبه در قم از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه از مسجد امام حسن عسکری(ع) به سمت حرم حضرت فاطمه معصومه(س) تشییع می‌شود.

این ۶ شهید صبح امروز طی مراسم باشکوه استقبال وارد قم شدند و پیکرهای آنها تا فردا و قبل از مراسم تشییع رسمی به محافل عزاداری ایام فاطمیه در حرم حضرت معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران و سایر مراسم‌های عزاداری منتقل می‌شود.

پیکر دو شهید گمنام که ۱۹ و ۲۰ ساله هستند و در سال ۶۷ در زبیدات عراق و عملیات مسلم بن عقیل به شهادت رسیده‌اند هم بعد از مراسم تشییع جهت خاکسپاری به دانشگاه علوم پزشکی قم منتقل می‌شود.

بر اساس این گزارش پیکر دو شهید ۲۰ و ۲۴ ساله دیگر هم که در زبیدات عراق و عملیات کربلای چهار در جزیره ام الرصاص به شهادت رسیده‌اند برای خاکسپاری در روز سه‌شنبه به دانشگاه باقر العلوم(ع) منتقل خواهند شد.

همچنین عصر دوشنبه هم پیکر شهید ۲۲ ساله گمنام که در عملیات محرم در منطقه شرهانی به شهادت رسیده است در مرکز تربیت پاسداری علویون قم و دیگر شهید گمنام که ۲۸ ساله است و در عملیات بدر در شرق دجله به شهادت رسید روز چهارشنبه در مجتمع صنعتی بعثت قم به خاک سپرده می‌شود.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com