کد خبر ۵۵۴۴۸ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۱
مدیر مؤسسه ترجمان وحی مطرح کرد

تأکید بر بهره‌مندی همه مردم از ظرفیت نمایشگاه کتاب دین/ قم کانون فکری دین است

مدیر مؤسسه ترجمان وحی با اشاره به برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب دین در قم گفت: شهر قم نسبت به دیگر شهرها برای برگزاری نمایشگاه کتاب دین مناسب‌تر است، چراکه تقاضای کتب دینی در این شهر زیاد است و این شهر مرکز امور و مسائل دینی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب دین، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد نقدی در حاشیه بازدید از این نمایشگاه ضمن تشکر از مسؤولان برگزاری نمایشگاه اظهار کرد: نمایشگاه کتاب دین با کیفیت خوب و مطلوبی در حال برگزاری است و همچنین فضای بسیار خوبی نیز برای این نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

وی با تأکید بر ضرورت تبلیغات محیطی در سطح شهر و صدا و سیما عنوان کرد: برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب دین ظرفیت و فرصت بسیار مناسبی است که همه مردم باید از آن بهره‌مند شوند و کتاب‌های مورد نیاز خود را خریداری کنند، به همین دلیل باید اطلاع‌رسانی بسیار خوبی در سطح شهر و توسط صدا و سیما انجام شود.

مدیر مؤسسه ترجمان وحی با تأکید بر ضرورت افزایش سرانه مطالعه در کشور گفت: کتاب غذای فکری انسان است و در شهر قم که کانون فکری دین است باید علاقه مردم به کتاب بیشتر از سایر شهرها باشد.

نقدی با اشاره به برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب دین در شهر قم خاطرنشان کرد: شهر قم نسبت به دیگر شهرها برای برگزاری نمایشگاه کتاب دین مناسب‌تر است، چراکه تقاضای کتب دینی در این شهر زیاد است و این شهر مرکز امور و مسائل دینی است.

وی با اشاره به راهکارهای افزایش علاقه مندی به کتاب تصریح کرد: خانواده‌ها تأثیر بسیار زیادی در علاقه‌مند شدن نوجوانان و جوانان به کتاب دارند، به همین دلیل باید فرزندان خود را از کودکی با کتاب آشنا کنند تا در آینده سرانه مطالعه در کشور افزایش پیدا کند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com