کد خبر ۵۵۵۱۹ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۰

کشف 73 کیلوگرم تریاک در قم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ غلام عباس بلفکه عصر شنبه در گفت و گویی اظهارداشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم با اجرای طرح ایست و بازرسی در ورودی یکی از محورهای مواصلاتی استان یک دستگاه خودرو پژو 405 را به ظن حمل قاچاق مواد مخدر متوقف کردند.
وی گفت: در بازرسی اولیه از صندوق عقب این خودرو، 28 قوطی فلزی پلمپ شده با برچسب میوه آناناس مشاهده و با توجه به اظهارات ضد و نقیض راننده و سرنشین، خودرو مذکور به مقر پلیس منتقل شد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم افزود: با بازشدن قوطی های به ظاهر آناناس در مجموع بیش از 73 کیلوگرم تریاک کشف شد.
بلفکه گفت: متهمان برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شدند.

**دستگیری سارق قاب زن تاکسی ها با 37 فقره سرقت
رئیس پلیس آگاهی استان قم نیز در گفت و گویی با اشاره به دستگیری یک سارق قاپ زن در قم به اتهام 37 فقره سرقت، گفت: متهم از سوی مقام قضایی استان با صدور قرار 2 میلیارد ریالی روانه زندان شد.
سرهنگ احمد کرمی ادامه داد: در پی وقوع چندین فقره سرقت قاپ زنی از راننده های تاکسی و وانت بار توسط راکب یک دستگاه موتورسیکلت در قم، شناسایی و دستگیری متهم با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی گفت: در ادامه کارآگاهان با انجام اقدام های پلیسی و بررسی جغرافیای جرم، محل اختفای سارق سابقه دار را شناسایی و نامبرده را طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.
کرمی ادامه داد: متهم به 37 فقره قاپ زنی وجه نقد و گوشی تلفن همراه از راننده های تاکسی و وانت بار اعتراف کرد.
7404/ 1175 تنظیم کننده: محمد زمانی راد ** انتشار: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com