کد خبر ۵۵۵۲۹ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۴
استاندار یزد:

مدیران اجرایی، وقت خود را صرف ایجاد اشتغال و رفع معضل بیکاری کنند

یزد - ایرنا - استاندار یزد گفت: اولویت مهم در زمان حال مسائل اقتصادی ، ایجاد اشتغال پایدار و رفع معضل بیکاری است که باید مدیران دستگاه های اجرایی با تلاش مضاعف، تمام وقت خود را صرف آن کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از ایرنا ، محمود زمانی قمی شامگاه دوشنبه در جلسه شورای اداری استان یزد با قدردانی از تلاش های انجام شده به سیاست های دولت اشاره کرد و افزود: مهمترین محور برنامه های دولت و مسئله کشور ، حل مسائل و معضلات اقتصادی و ایجاد اشتغال و حل بیکاری است که باید در استان یزد نیز توسط مسوولان پیگیری شود.
وی ادامه داد: مسولان اجرایی نه در شعار که باید در عمل با جدیت و برنامه ریزی و بهره گیری از تمام ظرفیت های استان برای ایجاد اشتغال پایدار و مورد نیاز و حل معضل بیکاری بیش از گذشته وظایف خود را انجام دهند.
استاندار یزد تاکید کرد: آن چه که در زمان کنونی مردم ما از مسوولان اجرایی می خواهند ، غلبه بر مسئله بیکاری ، ایجاد اشتغال برای جوانان جویای کار و حل مسائل و نیازها با اخلاص و ایمان کامل است که باید در استان پیگیری شود .
زمانی قمی گفت: دشمنان در برهه کنونی از تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی به دنبال تبلیغ این موضوع هستند که بگویند نظام ما ناکارآمد است بنابراین باید مدیران برای نشان دادن توانایی ها و حل مسائل بدون وقفه وظایف خود را اجرایی کنند.
استاندار یزد تاکید کرد: اتمام طرح های نیمه تمام و بخصوص طرح های تولیدی و اقتصادی که بیش از 60 درصد یشرفت فیزیکی دارد باید توسط مسوولان امر برای اتمام آنها فعالیت های لازم انجام گیرد که قطعا نقش مهمی در تولید و اشتغال دارد.
زمانی قمی گفت: نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری و برون شهری ، توجه به طرح های گردشگری ، تحقق اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری ، برنامه ریزی برای بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1397 ، توجه به فقرا و ایتام در سطح استان و پیگیری برای جذب اعتبارات ملی مور توجه خاص مدیران قرار گیرد.
وی بیان کرد: فعالیت های همراه با برنامه توسط شهرداری یزد انجام می شود که قطعا مورد حمایت است و باید در سطح استان برای مردم در امور مختلف با همکاری دستگاه های مختلف اقدام های شایسته به عمل آید .
در این جلسه معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد ، شهردار یزد و مدیران کل بازرسی ، کمیته امداد امام خمینی (ره) و میراث فرهنگی و صنایع دستی استان به ارائه گزارش در حوزه های مختلف پرداختند.
7536/ 6197

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com