کد خبر ۵۵۶۳۰ انتشار : ۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۹
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم:

پایان کار پیمانکاران عمرانی باید همراه عدم خلافی سازمان مدیریت پسماند باشد

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با اشاره به اینکه شهروندان در عملیات عمرانی از طریق شماره 137 اقدام به تهیه باکس نخاله های ساختمانی کنند، گفت: همه پیمانکاران عمرانی برای پایان کار باید عدم خلافی سازمان مدیریت پسماند را بگیرند تا پسماند ها از مبدا تا مقصد مدیریت شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدعبدالله میرابراهیمی در گفتگو با خبرنگارقم فردا با اشاره به پسماند های ساختمانی ، اظهار داشت:در این حوزه هم سازمان پسماند پیشتاز می باشد و از زمان تولید پسماند ساختمانی آن را مدیریت می کند.

وی ادامه داد: هر واحدی که شروه به کار می کند باید ازآن ابتدا پس از دریافت پروانه برای پسماند خود مدیریت داشته باشد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با اشاره به اینکه همه پیمانکاران عمرانی برای پایان کار باید عدم خلافی سازمان مدیریت پسماند بگیرند، افزود: پروژه‌های عمرانی سطح شهر نیز مشمول این طرح می‌شوند، یعنی با این کار ما کلیه پسماند عمرانی را در مبدا مدیریت می‌کنیم.

وی بیان داشت:در اجرای این طرح وقتی پروژه ای شروع بکار می کند پیش بینی تولید چه مقدار پسماند عمرانی می شود که این پسماند با کنترل رادیویی از مبدا تولید تا مقصد تخلیه مشخص می شود.

میرابراهیمی با اشاره به جمع آوری پسماند ساختمانی، افزود: در زمان شروع به کار شهروندان با سامانه 137 تماس می گیرند سپس باکس هایی در مقابل منازل آنها مستقر می شود تا پسماند های عمرانی داخل آن ریخته شود که با این کار شهری پاکیزه خواهیم داشت.

وی ابراز داشت: گشت نیروهای سازمان مدیریت پسماند به واحدهایی که اقدام به تولید نخاله و تخلیه انجام دهند را شناسایی کرده و به آنها تذکر می دهند تا باکس ها را برای زیباسازی شهر و معابر تهیه کنند.

انتهای پیام

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com