کد خبر ۵۵۶۸۲ انتشار : ۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۲
در قالب 15 جلد

موسوعه منشور حوزه و روحانیت در قم رونمایی می‌شود

دبیر ستاد رونمایی از موسوعه منشور حوزه و روحانیت از برگزاری مراسم رونمایی این اثر با حضور آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور در شهر مقدس قم خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری برنا از قم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علی مهدی‌زاده در نشست خبری که در سالن جلسات حضرت خدیجه(س) کتابخانه حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد، با اشاره به اینکه ترویج پیام امام خمینی(ره) با عنوان منشور حوزه و روحانیت از نیمه دوم سال 86 در دستور کار قرار گرفته است، اظهار کرد: اثر منشور حوزه و روحانیت با محوریت جمع‌بندی فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون حوزه و روحانیت دنبال شده است.

وی با تاکید بر اینکه اکنون منشور حوزه و روحانیت به جلد پانزدهم رسیده است، اضافه کرد: اکنون بعد از 14 سال توانسته‌ایم یک مجموعه جامع را گردآوری و به مخاطبان موردنظر ارائه کنیم.

دبیر ستاد رونمایی از موسوعه منشور حوزه و روحانیت به برگزاری مراسم رونمایی از این موسوعه 15 جلدی اشاره کرد و گفت: این مراسم با حضور آیت‌الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور در سالن اجتماعات مدرسه علمیه دارالشفا برگزار می‌شود.

وی پرداختن جامع به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در عرصه حوزه و روحانیت را عامل اصلی گردهم‌آوری این اثر دانست و ادامه داد: این اثر بعد از رونمایی در اختیار کتابخانه آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) قرار می‌گیرد تا همگان بتوانند از آن استفاده کنند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com