کد خبر ۵۵۷۰۹ انتشار : ۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۵
در استانه نوروز؛

پیاده‌روهای مسیر پیاده‌راه ارم بازگشایی شد

شهردار منطقه هفت قم گفت: مسیر پیاده در طرفین پروژه پیاده‌راه ارم به طور کامل تکمیل و بازگشایی شده ، این پروژه به طول ۴۰۰ متر و عرض ۲۱ متر شامل ۱۴ متر پیاده راه و ۷ متر سواره رو در حال اجرا است که ۳۵ میلیارد ریال اعتبار نیز برای آن اختصاص یافته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از شهرداری قم، علیرضا اقبالیان با اشاره به آخرین وضعیت احداث پیاده‌راه ارم اظهار کرد: عملیات اجرایی این پیاده‌راه از اواسط آذرماه در مسیر سه راه بازار تا ابتدای خیابان چهارمردان آغاز شده است و تاکنون با پیشرفت قابل توجهی در حال انجام می‌باشد.

وی به بخش‌های مختلف این پروژه اشاره کرد و افزود: این پروژه به طول ۴۰۰ متر و عرض ۲۱ متر شامل ۱۴ متر پیاده راه و ۷ متر سواره رو در حال اجرا است که ۳۵ میلیارد ریال اعتبار نیز برای آن اختصاص یافته است.

شهردار منطقه هفت قم با بیان اینکه سنگ فرش مسیر پیاده در این پروژه به طور کامل انجام شده است اذعان کرد: باغچه سازی‌ها نیز انجام شده و آماده سازی کاشت صورت گرفته که منتظر اقدامات تأسیساتی برای کاشت هستیم.

وی با تأکید بر اینکه کابل کشی پروژه در حال انجام است و به زودی پایه روشنایی نصب می‌شود، افزود: با توجه به اینکه در آستانه نوروز قرار داریم و قولی که شهرداری به شهروندان و کسبه برای بازگشایی مسیر در آستانه خرید شب عید داده بود، مسیر پیاده در طرفین پروژه به طور کامل تکمیل و بازگشایی شده و شهروندان هم اکنون در حال تردد در مسیر بوده و کسبه نیز مشغول فعالیت هستند.

اقبالیان با تأکید بر اینکه پیشرفت فیزیکی پروژه پیاده‌راه ارم ۸۰ درصد است، گفت: تکمیل بخش سواره‌رو و مبلمان شهری پروژه باقی مانده که پیش‌بینی می‌شود حدود یکماه زمان برای تکمیل این بخش‌ها نیاز باشد و احتمالاً با توجه به تراکم بالای تردد در شب عید ادامه کار به بعد از نوروز موکول شود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com