کد خبر ۵۵۷۵۲ انتشار : ۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۷
جانشین سپاه علی بن ابیطالب قم گفت:

بیت المقدس را با خون شهدا فتح خواهیم کرد+تصاویر

جانشین سپاه علی بن ابیطالب قم گفت: از کوچه پس کوچه های شهر قم در خیابان های چهارمرادن که انقلاب شروع شد تا قله های شمالغرب و تا حلب و المیادین و تا ان شالله فلسطین و فتح بیت المقدس خون شهید ریخته شده است اگر خون شهید ریخته نشود محال است جایی فتح شود و محال است پیروزی بدست بیاید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از انقلاب نیوز، مراسم تجلیل از خانواده شهدا و خادمان شهدا  در برنامه اختتامیه یادواره مجاوران کریمه مدافعان عقیله در قم برگزار شد.

در این برنامه از خانواده شهدا، خادمان شهدا  و عکاسان خبری برنامه شهدا تجلیل شد.
سرهنگ رضا حافظی جانشین سپاه علی بن ابیطالب قم در این برنامه اظهار داشت: همه ما خود را فرزند حضرت زهرا(س) میدانیم و از آن بزرگوار پیروی می کنیم، خطی را که حضرت زهرا(س) نشان داده  این است که همه باید به دنبال شهادت باشیم.
حافظی بیان داشت: پیروزی بزرگی در حماسه22 بهمن ایران خلق شد که موجب خوشحالی مقام ولایت و همه دوستداران دین و دیانت شد و موجب ناراحتی همه دشمنان شد که جای تبریک دارد.
وی گفت: هیچ حماسه ای در تاریخ برای هیچ ملت و سرزمین خلق نشده مگر اینکه عده ای پیدا شدند و فداکاری و ایستادگی کردند در هیچ کجای تاریخ پیدا نخواهد شد از روز اول از زمان حضرت آدم تا کنون در هیچ دین و سرزمین و جایی حماسه ای خلق شده باشد بدون اینکه یک گروهی و تعدادی زن و مرد و جوان جان خودشان را به خطر ننداخته باشند و فداکاری کرده باشند.
جانشین سپاه علی بن ابیطالب قم  تصریح کرد: وقتی اینگونه فکر کردیم و به قضایا نگاه کردیم آن وقت ارزش خون هایی که این عالم را برای ما همچنان آرام نگه داشته اند تا زندگی کنیم می دانیم ، کشورهای دیگر هم همینطور  اما در دین ما به جهت اینکه نیت و نظر فرزندان ما برای خدا است یک ارزش مضاعف دارد، شهدا به عهد خود وفا کردند و به شهادت رسیدند و یک عده هم منتظر شهادت هستند.
وی گفت: اگر شهدای ما محترم هستند و تشویق می شوند و باید اینقدر به شهدا و خانواده شهدا  احترام گذاشته شود به جهت این است که این اگر ارزشی داریم و ارزشی به دست آوردیم از شهدا بدست آوردیم در طول دفاع مقدس و طول انقلاب را نگاه می کنیم هرکجا پیروزی و موفقیت به دست آوردیم خون شهیدی ریخته شده است.
حافظی افزود:  از کوچه پس کوچه های شهر قم در خیابان های چهارمرادن که انقلاب شروع شد تا قله های شمالغرب و تا حلب و  المیادین و تا ان شالله فلسطین و فتح بیت المقدس خون شهید ریخته شده است اگر خون شهید ریخته نشود محال است جایی فتح شود و محال است پیروزی بدست بیاید. به این علت باید شهدا را همیشه مورد احترام قرار داد شهدا سند حقانیت ما هستند شهدای ما میزان حق و باطل هستند اما هنزو قدر و ارزش شهدا را نمی دانیم.   وی گفت: در دیداری که با فرماندها سپاه با حضرت آقا داشتیم گفته شد که می خواهیم به امامزاده ها و ساختمان امامزاده ها برسیم حضرت آقا فرمودند  شما بروید به امامزاده های خودتان برسید پرسیده بودند امامزاده های ما چه کسانی هستند فرمودند شهدای شما امامزاده های شما هستند به آنها و به خانواده شهدا برسید.   عکس از مرضیه مهدیلو                          

 

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com