کد خبر ۵۵۷۶۱ انتشار : ۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۹
آیت الله سعیدی:

اغتشاشگران حوادث اخیر لیاقت رأفت اسلامی را ندارند

قم - امام جمعه قم با محکوم کردن حوادث اخیر در خیابان پاسداران تهران، اظهار داشت: این اغتشاشگران لیاقت رأفت اسلامی را ندارند و مسئولان باید با آنان برخورد جدی کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرنگار مهر، آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم که در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد در سخنانی با اشاره به دیدار مردم تبریز با رهبر معظم انقلاب اسلامی، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در این دیدار فرمودند، مسئولان باید عقب افتادگی‌ها در زمینه عدالت را جبران کنند و این خوب نیست که مسئولان به جای پاسخگوی نظام را مقصر بدانند.

وی گفت: بازخوانی چهار دهه انقلاب اسلامی، توجه به پیشرفت‌ها و پسرفت‌ها، تبیین گفتمان انقلاب اسلامی، حل آسیب‌های اجتماعی، عدالت و پیشرفت از جمله اولویت‌های انقلاب اسلامی است.

ملت ایران وفاداری خود را در همه عرصه‌ها نشان داده است

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) اظهار داشت: ملت ایران وفاداری خود را در همه عرصه‌ها نشان داده است که راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال از جمله آنها بود و به فرموده رهبر معظم انقلاب، ملت از انقلاب خود دفاع خواهند کرد.

وی با بیان اینکه پیوند عمیق امت و ولایت با پیروزی انقلاب اسلامی در کشور ایجاد شد، اظهار داشت: نظام مردم سالار یعنی نظامی که همه ملت در منابع، ثروت و صندوق انتخابات سهیم باشند.

مشکلات مردم در سایه مدیریت جهادی حل می‌شود

آیت الله سعیدی با تأکید بر اینکه مدیران و مسئولان نظام باید توجه داشته باشند که مشکلات مردم در سایه مدیریت جهادی حل خواهد شد، گفت: انقلابی‌گری خارج از نظام ولایی در حقیقت انقلابی نمایی است که در زمان حضرت علی(ع) نیز خوارج در برابر ایشان ایستادند و خودشان را بالاتر از امیرالمؤمنین(ع) می‌دانستند و حکم را از آن خدا دانستند و گروه‌های انحرافی در برابر ایشان ایستادند.

وی اضافه کرد: در زمان ما نیز انحراف برخی از گروه‌های تشنه قدرت را می‌بینیم که ملت ایران فریب آنها را نخواهد خورد.

برابر فساد و توطئه دشمنان انقلاب باید ایستاد

امام جمعه قم گفت: در برابر فساد و توطئه دشمنان انقلاب باید ایستاد و مشکلات به یاری خداوند حل خواهد شد و پیشرفت و عدالت محقق می‌شود.

وی افزود: فتنه اخیر در تهران توسط برخی از گروه‌های منحرف رخ داد که این حوادث ماهیتی تروریستی داشت که عده‌ای اراذل به تخریب اموال مردم پرداختند.

آیت الله سعیدی تصریح کرد: از مسئولان امر این انتظار می‌رود با این گروه‌هایی که مانند داعش شرارت می‌آفرینند برخورد کنند و آنها لیاقت رأفت اسلامی را ندارند و باید به سزای اعمال زشت و پلید خود برسند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com