کد خبر ۵۵۷۸۴ انتشار : ۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۶

سرمربی تیم فوتبال صبای قم: این تیم فاقد تجربه برای لیگ دسته یک است

قم- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال صبای قم با اشاره به آخرین وضعیت تیم فوتبال صبای قم گفت: این تیم از نظر کیفیت جوان و فاقد تجربه لازم برای لیگ دسته یک است.

محمد مومنی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: دراین راستا تمام تجربه ها را در اختیار آنها قرار می دهم و به آینده این تیم نیز امیدوار هستم که بتواند بازی های خوبی را ارائه دهد.
وی در ادامه گفت: پذیرفتن مسئولیت تیم صبا در شرایطی که 13 امتیاز از رقیب خود عقب است، نه تنها ریسک نیست بلکه خودکشی می باشد، ولی باید یک نفر در این میدان حاضر و به این تیم کمک می کرد.
وی گفت:تیم صبای قم با تیم های رقیب فاصله امتیازی زیادی دارد و در فوتبال جبران امتیازهای از دست رفته سخت است ولی هیچ قابل پیش بینی نیست و ما تمام داشته های خود را برای موفقیت این تیم به کار می گیریم.
بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال تهران گفت: این وضعیت تیم صبا، محکی برای بنده و همکاران نیز می باشد که در زمان بحران تا چه اندازه می توانیم مدیریت بحران داشته باشیم و توان فنی ما تا چه اندازه می تواند به تیمی مانند صبا با شرایط خاص، کمک کند.
مومنی اظهار داشت: صبا 10 بازی دیگر در پیش دارد و ما سعی داریم امتیازهای خانگی را کسب و تیم را به شرایط معمول برسانیم هر چند کار بسیار سختی است.
وی ادامه داد: تیم صبا کاندیدای سقوط به لیگ دسته دوم هست ولی هنوز سقوط این تیم مسجل نشده است و نمی توان با قاطعیت گفت صبای قم سقوط کرده و یا در لیگ دسته یک می ماند.
وی با اشاره به اینکه اکنون یک انسجام و همسویی در تیم صبا شکل گرفته است، گفت: سردار حسین زاده به عنوان حامی مالی تیم است و ما نیز با پیشنهاد ایشان به قم آمدیم وامید است بتوانیم نتایج معقولی را بگیریم.
مومنی اظهار داشت: تیم صبای قم فردا یکشنبه میهمان شهرداری ماهشهر است و امید داریم دراین مسابقه سه امتیاز را کسب کنیم.
تیم فوتبال صبای قم با 12 امتیاز در رده هفدهم جدول هیجده تیمی لیگ دسته یک قرار دارد و فاصله امتیاز آن با تیم شانزدهم 10 امتیاز و با تیم پانزدهم 13 امتیاز می باشد و با توجه به اینکه در سال جاری سه تیم لیگ دسته یک سقوط می کنند به نظر می رسد صبا کار سختی برای ماندن در پیش دارد.
7401/ 6133/

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com