کد خبر ۵۵۷۸۶ انتشار : ۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۳
آیت الله مقتدایی:

مردم با وجود داشتن مشکلات اقتصادی ‌هیچ‌گاه صحنه دفاع از انقلاب را ترک نمی‌کنند

گروه اجتماعی- قائم مقام جامع مدرسین حوزه علمیه قم گفت: مردم با وجود داشتن مشکلات اقتصادی ‌هیچ‌گاه صحنه دفاع از انقلاب و ارزش های آن را ترک نمی‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از ایکنا از اردبیل، آیت‌الله مرتضی مقتدایی، قائم مقام جامع مدرسین حوزه علمیه قم پنجشنبه سوم اسفند ماه در همایش روحانیون و تجلیل از روحانیون انقلابی در سالن ولایت اردبیل اظهار کرد: مردم ولایتمدار کشورمان همیشه در صحنه‌های حساس کشور پیشگام بوده‌اند و حضور مردم در صحنه‌های حساس کشور اقتدار و صلابت کشور را دوچندان کرده است.
وی با اشاره به این که علی‌‌رغم این که مردم با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند ولی هیچ گاه صحنه را ترک نمی‌کنند افزود: خوشبختانه تاکنون مردم ولایتمدار ما همیشه در صحنه‌های کشور حاضر بوده و حامی انقلاب اسلامی ایران بوده‌اند.
قائم مقام جامع مدرسین حوزه علمیه قم گفت: روحانیون نقش بسزایی در تبیین دستاوردها و ارزش‌های انقلاب اسلامی دارند و با برنامه‌ریزی‌های اساسی باید کاری بکنند که اعتماد مردم به روحانیون افزایش یابد.
مقتدایی بیان کرد: جلب اعتماد مردم در حال حاضر یک اولویت اساسی است که باید مورد توجه واقع شود چرا که مردم همیشه حامی انقلاب اسلامی بوده‌اند.
وی تصریح کرد: توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: باید همگان هوشیاری و آگاهی لازم را داشته باشیم تا نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را به یاس و ناامیدی تبدیل کنیم.

قائم مقام جامع مدرسین حوزه علمیه قم افزود: هم‌اکنون در سایه تدابیر هواشمندانه مقام معظم رهبری کشورمان به امنیت و پیشرفت مثال‌زدنی دست یافته و ما قدردان این سرمایه‌ بزرگ هستیم و با جان و دل از آن دفاع می‌کنیم.
وی گفت: با وجود این که در خاورمیانه شاهد تحولات عظیمی هستیم ولی کشورمان در سایه درایت‌های مقام معظم رهبری به امن‌ترین کشور تبدیل شده و روز به روز به این اقتدار افزوده می‌شود.
مقتدایی گفت: دشمنان و قدرت‌های بزرگ درصدد راه‌اندازی طرح‌های مختلف برای ضربه زدن به نظام هستند که در این زمینه باید همگان هوشیار باشیم و به ویژه روحانیون برای خنثی کردن نقشه‌ها دشمنان رسالتی حساس دارند.
وی اظهار کرد: روحانیون باید در جمع مردم باشند و مطالب و خواسته‌های مردم را بررسی کرده و در این زمینه تلاش کنند تا اعتماد مردم را جلب کنند.
انتهای پیام

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com