کد خبر ۵۵۷۸۹ انتشار : ۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۰
استاندار قم:

مهندسان تمام توان خود را در رساندن کشور به قله های رفیع موفقیت به کار گیرند

قم - ایرنا - استاندار قم در پیامی به مناسبت روز مهندس آورده است: متخصصان و مهندسان تمام توان و تخصص خود را در راستای سازندگی و رساندن کشور به قله های رفیع موفقیت و سربلندی معطوف نمایند تا شاهد اعتلای بیش از پیش ایران اسلامی باشیم.

در پیام سید مهدی صادقی که نسخه ای از آن روز شنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت آمده است: پنجم اسفند ماه زاد روز خواجه نصرالدین طوسی به نام روز مهندس نامگذاری شده است، همان دانشمند و فیلسوف برجسته ایرانی که در عرصه های علمی و اخلاقی نمونه و الگویی برای مجامع علمی بود و شاگردان بسیاری و بزرگانی همچون علامه حلی و قطب الدین شیرازی در مکتب او پرورش یافتند.
پیام ادامه یافته است: روز مهندس، فرصت مناسبی است تا خدمات و تلاش های مهندسان این مرز و برم در طول تاریخ در خلق بناها و آثار به یادمادنی در اقصی نقاط کشور را ارج نهیم.
پیام حاکی است: مهندسان در دوران دفاع مقدس نیز فداکارانه با استعداد و نبوغ خود، خدمات شایانی را در عرصه مهندسی جنگ ارائه نمودند و در دوران سازندگی نیز به رغم همه تحریم های ظالمانه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی و با تکیه بر توان داخل، اقتصاد مقاومتی را سرلوحه کار قرار داده و طرح های بزرگی را در عرصه عمران و آبادانی کشور طراحی و اجرا کردند.
استاندار قم در این پیام ضمن تقدیر و تشکر از زحمات تلاش گران عرصه مهندسی کشور، این روز پرافتخار را به همه مهندسان متعهد ایران اسلامی به ویژه خانواده بزرگ مهندسی استان قم و اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تبریک گفته، توفیقات روزافزون این قشر پرتوان را در کمک به توسعه و پیشرفت کشور از درگاه خداوند متعال را خواستار شده است.
1175 /

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com