کد خبر ۵۵۸۶۷ انتشار : ۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۸
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قم:

طلب 30 میلیاردی شرکت شهرک های صنعتی قم از شهرک صنعتی محمودآباد

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قم گفت: این شرکت 30 میلیارد ریال از محل نگهداری شهرک صنعتی محمودآباد از واحدهای مستقر در این شهرک طلب دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری برنا از قم، امیر طیبی نژاد روز یکشنبه در پانزدهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در تالار امام رضا(ع) فرمانداری قم، به بدهی قبوض آب واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی محمودآباد اشاره کرد و گفت: میزان بدهی واحدهای صنعتی این شهرک، 2 میلیارد و 700 میلیون ریال است که فرصت 2 یا سه ماهه دارند تا این میزان بدهی را تسویه نمایند.

وی افزود: بدهی واحدها باید کاملا مشخص و ابلاغ شود و اگر واحدهای پرمصرف از دادن بدهی استنکاف کند، این شرکت درخواست قطع آب می نماید.

وی اضافه کرد: همچنین این شرکت 30 میلیارد ریال از محل نگهداری شهرک صنعتی محمودآباد از واحدهای مستقر در این شهرک طلب دارد.

شهرک صنعتی محمود آباد قم با مساحتی بالغ بر 700 هکتار در کیلومتر 18 آزادراه قم - تهران قرار گرفته و از خدمات زیربنایی مانند آب، برق، تلفن، گاز و راه های ارتباطی مناسب برای حضور صنایع مادر و تخصصی همچون صنعت خودروسازی، برخوردار است. 

استان قم دارای هفت شهرک صنعتی شکوهیه، الغدیر، چاپ و نشر، سلفچگان، محمود آباد، ثامن الائمه(ع) - قنوات - و فناوری اطلاعات و ارتباطات (I.C.T) و چهار ناحیه صنعتی خورآباد، دستجرد، سیرو و طغرود است.

در این جلسه که مسئولان حوزه های اقتصادی استان حضور داشتند در مورد تقسیط بدهی واحدهای صنعتی و همکاری بیشتر بانک های عامل در پرداخت تسهیلات بحث و تبادل نظر شد.

 

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com