کد خبر ۵۵۸۷۳ انتشار : ۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۴
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم عنوان کرد؛

ثبت نام واحدهای تولیدی برای دریافت تسهیلات نوسازی درسامانه بهین یاب

غضنفری گفت:باید واحدهای تولیدی در قم که نیاز به نوسازی و بازسازی دارند برای دریافت تسهیلات به سیستم بانکی معرفی کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛مهرداد غضنفری،معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم،ظهرپیش از ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیل ورفع موانع تولید استان قم در تالار امام رضا(ع) فرمانداری با اشاره به ضرورت معرفی واحدهای تولیدی استان به سیستم بانکی برای دریافت تسهیلات گفت: باید واحدهای تولیدی در قم که نیاز به نوسازی و بازسازی دارند برای دریافت تسهیلات به سیستم بانکی معرفی کنیم، سامانه بهین یاب برای ثبت نام واحدهای تولیدی برای دریافت تسهیلات برای نوسازی، باز است.

غضنفری با اشاره به ضرورت برخورد با افراد متخلف در استان قم افزود: شیوه ما حمایت از سرمایه گذاران دارای اهلیت است، اما با کسی که به دنبال تخلف و سوء استفاده از تسهیلات بانکی مربوط به بخش تولید است، برخورد خواهیم کرد.

وی ادامه داد: باید در خصوص پرداخت تسهیلات سرمایه ثابت به تولیدکنندگان استان قم بررسی لازم صورت بگیرد و باید سهم تعیین شده برای استان در این زمینه محقق شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم عنوان کرد: طی یک ماه اخیر شاهد جهش در پرداخت تسهیلات بانکی مربوط به طرح رونق تولید در استان بودیم و امیدواریم که با افزایش پرداخت این تسهیلات به رتبه تک رقمی در کشور برسیم، برای تحقق 100 درصدی سهم تعیین شده برای پرداخت تسهیلات رونق تولید در استان قم نیازمند همکاری سیستم بانکی هستیم.

وی ادامه داد:حفظ اشتغال واحدهای تولیدی استان قم اهمیت زیادی دارد و در سال اقتصاد مقاومتی نباید شاهد بیکار شدن کارگران این واحدها باشیم. به دنبال تعیین تکلیف واحدهای تملکی سیستم بانکی در استان هستیم تا اشتغال این واحدها با مشکل مواجه نشود.

غضنفری با اشاره به عدم پرداخت بدهی برخی از واحدهای تولیدی در شهرک شهرک‌های صنعتی استان بابت خدمات بیان کرد: اگر یک واحد صنعتی حاضر به پرداخت بدهی خود بابت دریافت خدمات نشد، پس از درخواست شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم، باید با آن واحد برخورد شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم افزود:اقدامات خوبی در زمینه سرمایه گذاری در تولید برق خورشیدی و احداث واحدهای درمانی در استان صورت گرفت.

وی یادآورشد: در بحث پرداخت تسهیلات گردشگری باید پیگیری‌های لازم صورت بگیرد، پرداخت این تسهیلات در قالب طرح رونق تولید در 6 استان کشور آغاز شده است.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com