کد خبر ۵۵۸۷۵ انتشار : ۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۸

۱۷اسفندجشن توانمندسازی خانوار تحت حمایت کمیته امداد

امیرآبادی گفت:جشن توانمندسازی هزار و 300خانوار تحت حمایت کمیته امداد در۱۷اسفند برگزارمی شودکه این مددجویان در زمینه‌های اشتغال،آموزش و مسکن توانمندشده‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛احمد امیرآبادی فراهانی، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی،با قدردانی از زحمات و خدمات امدادگران کمیته امداد و تلاش‌های کارکنان خدوم این نهاد گفت: با آشنایی که از گذشته نسبت به کارکنان کمیته امدادقم دارم باشناخت کامل و اعتقاد شخصی‌ام در برابر حرف‌های خلاف واقع از این نهاد دفاع کردم و همیشه در کنار محرومان و کمیته امداد خواهم بود.

مدیرکل و مدیران اجرایی کمیته امداد استان قم با احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی دیدار و درباره مسائل مهم مددجویان تحت حمایت این نهاد و محرومان گفت‌وگو کردند.

وی قم را شهری خاص در کشور برشمرد و بیان کرد در مجلس هم تلاش کردم اعتبارات و مصوبات قم ویژه باشد و هیئت‌امنای کمیته امداد هم قم را در اعتبارات، مصوبات و دستورالعمل‌ها ویژه ببیند و بودجه‌های ویژه برای محرومان این شهر در نظر بگیرد.

امیرآبادی اقدام کمیته امداد را برای ترک اعتیاد سرپرستانی که از خانواده جداشده‌اند تحسین کرد و گفت: رجوع و بازگشت دوباره آن‌ها به خانواده وزندگی کاری است که مورد رضایت خداوند است.

در ابتدای این دیدار اکبر میرشکار مدیرکل کمیته امداد استان قم ضمن ارائه گزارشی از خدمات این نهاد در سال ۹۶ از برگزاری جشن توانمندسازی هزار و 300 خانوار تحت حمایت کمیته امداد در ۱۷ اسفند امسال خبر داد وادامه داد: این مددجویان در زمینه‌های اشتغال، آموزش و مسکن توانمند شده‌اند.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس با تأکید بر اینکه کسانی که استحقاق دریافت خدمات کمیته امداد را ندارند باید از چرخه حمایتی این نهاد خارج شوند افزود: در بستن پرونده‌های مددجویان خصوصاً زنان سرپرست خانوار فقط خدا را در نظر بگیرید تا مبادا پرونده مددجویی خارج از عدالت بسته شود وزندگی‌اش دچار مشکل شود.

وی ادامه داد: برای شب عید مددجویان تحت حمایت کمیته امداد قم 2400 سبد غذایی شامل روغن، ماکارانی، رب گوجه‌فرنگی و انواع حبوبات بسته‌بندی‌شده است که به همراه مانتو و لباس قبل از شروع سال جدید به آن‌ها تقدیم می‌شود.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com