کد خبر ۵۵۸۷۸ انتشار : ۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۴

ویژگی‌های منتظران ظهور

کانون خبرنگاران نبأ ــ مدیرعامل مؤسسه صحیفه سجادیه و رساله حقوقيه گفت: منتظران ظهور برای مبارزه فرهنگی با دشمنان اسلام باید به‌وسیله ارتباط مستمر با خدا و اقامه نماز خود را مجهز کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، نشست هم‌اندیشی متولیان طرح «کاسب امین» با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه و دار‌القرآن اداره‌کل تبلیغات اسلامی قم با حضور نمایندگان و کارشناسان فرهنگی یکشنبه، ششم اسفند‌ماه در قم برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمود لطفیان سرگزی، مدیرعامل مؤسسه صحیفه سجادیه و رساله حقوقيه در این نشست با اشاره به ضرورت تقویت باور‌های دینی، ترویج فرهنگ مهدویت و نماز در بین خانواده‌های بازاریان و کسبه‌، بیان کرد: منتظران ظهور حضرت مهدی(عج) باید متناسب با دغدغه ظهور، ابزار مناسبی داشته باشند تا بتوانند از عهده تکالیف‌شان برآیند.

کارشناس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: منتظران ظهور برای مبارزه فرهنگی با دشمنان اسلام باید به‌وسیله ارتباط مستمر با خدا و اقامه نماز خود را مجهز کنند، مانند تغذیه مناسب بازیکن پیش از فوتبال که برای پیشبرد اهداف و انجام وظایف در زمین فوتبال ضروری است.

وی با بیان اینکه لازمه انجام هر کاری داشتن عشق و انگیزه به آن کار است، گفت: دوست داشتن حضرت مهدی(عج) انگیزه و موتور محرک خوبی است تا انسان را منتظر واقعی امام خویش کند، همان‌طور که عشق به فوتبال می‌تواند آغازی برای فوتبالیست‌ شدن باشد.

حجت‌الاسلام لطفیان با اشاره به رمز موفقیت منتظران ظهور، عنوان کرد: برای ظهور امام زمان(عج) هماهنگی با دیگران و ولایت فقیه امری مهم است و در مبارزه حق با باطل، منتظران ظهور باید در مقابل تکذیب، تحقیر و تمسخر حریف روحیه خود را حفظ کنند و تحت تأثیر آن قرار نگیرند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com