کد خبر ۵۵۸۸۵ انتشار : ۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۶
رئیس کمیته فریزبی قم به مهر خبر داد؛

نخستین حضور بانوان فریزبی قم در مسابقات قهرمانی کشور

قم - رئیس کمیته فریزبی هیئت ورزش های همگانی قم از نخستین حضور بانوان فریزبی قم در مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.

علی ذاکریان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: رشته فریزبی یکی از رشته‌های در حال توسعه در ایران محسوب می‌شود و خوشبختانه قم در عرصه این رشته یکی از استان‌های پیشرو است و در جدیدترین اقدام، تیم فریزبی زنان استان قم برای اولین بار در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کرده است.

وی افزود: مسابقات فریزبی زنان کشور در بوشهر و با حضور ۱۴ تیم برگزار می‌شود و حضور این تعداد تیم در مسابقات رشته‌ای که در ایران هنوز در ابتدای راه قرار دارد نشان می‌دهد اقدامات برای توسعه فریزبی در استان‌ها تا چه اندازه مثبت و مؤثر بوده و در قم نیز این اتفاق مثبت رخ داده است.

رئیس کمیته فریزبی هیئت ورزش های همگانی قم گفت: تیم فریزبی استان قم در این رقابت‌ها در نخستین دیدار خود به مصاف همدان رفت و با حساب ۱۲ بر ۴ شکست خورد اما در دومین مسابقه خود به اولین برد دست یافت و توانست در یک بازی نزدیک ۸ بر ۷ تیم میزبان یعنی بوشهر را شکست دهد.

ذاکریان بیان داشت: سومین مسابقه دختران فریزبی استان قم در حالی برابر تیم مرکزی برگزار می‌شود که نیره حسینی به عنوان مربی بازیکن در این تیم فعالیت می‌کند و ترکیب تیم فریزبی قم را ۱۴ بازیکن در بازه‌های سنی مختلف تشکیل می‌دهند که در ماه‌های اخیر تحت آموزش قرار گرفته‌اند.

وی عنوان کرد: علاوه بر نیره حسینی که مربی و بازیکن تیم است، زینب فتاحی، زهرا امیری، زهراسقایی، عاطفه میر فاطمی، سمانه قلی زاده، حمیده جداخانی، عارفه دارابی، زهرا داوووآبادی فراهانی، زینب مقتصدی، زهرا محرابی، سمیه اقبالی کوهی، نفیسه زندراد و فاطمه نریمانی در ترکیب تیم فریزبی زنان قم حضور دارند.

رئیس کمیته فریزبی هیئت ورزش های همگانی قم خاطرنشان کرد: در بخش مردان نیز تیم ملی فریزبی کشورمان چندی قبل در قم اردویی را برپا کرد و طی ۳ روز به صورت فشرده در ورزشگاه شهید حیدریان قم به تمرین پرداخت.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com