کد خبر ۵۵۸۸۹ انتشار : ۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۴
با حمایت بخش خصوصی؛

اولین دوره لیگ تنیس استان قم برگزار می‌شود

قم - دبیر هیئت تنیس استان قم اعلام کرد اولین دوره لیگ تنیس استان قم با حمایت بخش خصوصی برگزار می‌شود.

حسین لطفی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: برای نخستین بار قرار است مسابقات لیگ تنیس استان قم با همیاری هیئت تنیس استان قم و بخش خصوصی برگزار شود و این اقدام می‌تواند گامی برای توسعه رشته تنیس در قم و علاقمند سازی عمومی نسبت به آن باشد.

وی افزود: رقابت‌های تنیس استان قم در مرحله ثبت نام تیم‌ها قرار دارد و روال برگزاری آن به صورت ۲ بازی انفرادی و یک بازی دوبل یا ۲ نفره است و هر تیمی که ۲ بازی از مجموع این ۳ مسابقه را به سود خود پایان دهد برنده نهایی رقابت با حریف خود خواهد بود.

دبیر هیئت تنیس استان قم گفت: از حضور بازیکنان جوان تنیس قم در این رقابت‌ها استقبال می‌کنیم و برگزاری این مسابقات شرایط را برای تقابل تنیسورهای تازه کار و در حال پیشرفت با ستاره‌های پرفروغ تنیس قم در سطح کشور فراهم می‌کند و برای تیم‌های برتر مسابقات نیز جوایز نقدی در نظر گرفته شده است.

لطفی بیان داشت: این مسابقات در آکادمی تنیس مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم که دارای ۴ زمین تنیس است برگزار خواهد شد مسابقات طی ۲ مرحله به انجام می‌رسد به طوری که مرحله اول آن ۱۰ و ۱۱ اسفند به انجام می‌رسد و دومین مرحله آن ۱۷ و ۱۸ اسفند انجام خواهد شد.

وی عنوان کرد: ورودی حضور هر تیم در مسابقات ۲ میلیون ریال است و ۱۶ میلیون ریال نیز جایزه نقدی برای این رقابت در نظر گرفته شده و این برای نخستین بار است که تصمیم بر برگزاری مسابقات لیگ تنیس استان قم گرفته شده است و این اقدام را گامی در جهت تحول بیشتر تنیس در قم می دانیم.

دبیر هیئت تنیس استان قم تصریح کرد: قرعه کشی اولین دوره لیگ تنیس استان قم روز سه شنبه هشتم اسفندماه برگزار می‌شود و تیم‌های حاضر، حریفان خود را خواهند شناخت.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com