کد خبر ۵۵۹۱۱ انتشار : ۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۳
فرمانده انتظامی:

پلیس قم با هرگونه بی نظمی در روزهای منتهی به آخر سال برخورد می کند

قم- ایرنا- فرمانده انتظامی قم گفت: پلیس این استان با هرگونه بی نظمی و ناهنجاری در روزهای منتهی به پایان سال برخورد می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار کاظم مجتبایی روز یکشنبه درگفت و گویی، با بیان این که پلیس قم برای امنیت مردم با کسی مماشات نمی کند، ضمن اشاره به تلاش دشمنان و استکبار جهانی برای ضربه زدن به اعتقادات و باورهای مردم، اظهار کرد: نیروی انتظامی همواره برای پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی در کنار مردم قرار دارد.
وی با تاکید بر برخورد قاطع با هر گونه ناهنجاری طی روزهای منتهی به آخر سال، گفت: برابر تعامل با دستگاه قضایی افراد مخل نظم و امنیت تا پایان تعطیلات در بازداشت خواهند بود.
وی رویکرد پلیس را پیشگیری از جرم دانست و بیان کرد: برابر ارزیابی های صورت گرفته در حوزه ضریب احساس امنیت، استان قم هم چنان در رتبه های اول تا سوم کشوری قرار دارد.
فرمانده انتظامی قم خاطرنشان کرد: تنوع جرایم روز به روز بیشتر و پلیس با جرایم مختلف مواجه شده اما علیرغم هجمه های دشمن، طرح های ارتقاء امنیت با قوت اجرا می شود.
وی سعه صدر توام با اقتدار را از اهداف اصلی پلیس قم برشمرد و گفت: نیروی انتظامی با توجه به جایگاه و مسئولیت حساس و خطیر خود همواره از وجود گرانقدر علما و مراجع معظم تقلید در جهت پیشبرد اهداف انقلاب و ماموریت های خود استفاده می کند.
وی با بیان این که امر به معروف و نهی از منکر هدیه ای الهی برای جامعه برای در امان ماندن از آسیب هاست، این فریضه دینی را دیواری دفاعی برای حفظ کرامت و ارزش های دینی در جامعه عنوان کرد.
مجتبایی با تاکید بر این که پیشگیری از جرم، اخلاق حرفه ای و برخورد قاطع با مجرمان از جمله انتظارات به حق مردم از پلیس است، گفت: پلیس همواره با عنایات حضرت ولی عصر(عج) و توجه به رهنمود رهبر معظم انقلاب اسلامی در سایه مردم مداری و قانون مداری و نگاه واقع بینانه به مسائل جامعه، امنیت را برقرار کرده و توانسته است با روحیه ایثار و شهادت در برابر توطئه دشمنان موفق عمل کند.
7406/ 6133/

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com