کد خبر ۵۵۹۱۵ انتشار : ۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۵۵

آیت‌الله ممدوحی: باید برای کاهش فاصله طبقاتی تلاش کنیم

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: مردم محوری و فساد ستیزی از مولفه های مهم مدیریت جهادی است و مدیر جهادی نباید خسته شود.
باشگاه خبرنگاران جوان: آیت الله حسن ممدوحی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در زمینه تحقق عدالت اظهار کرد: مسئولان مختلف باید خود را مخاطب بیانات مقام معظم رهبری بدانند و در این زمینه نسبت به گذشته تلاش‌های بیشتری داشته باشند.

وی با بیان اینکه در کشور فاصله طبقاتی زیاد است، افزود: مردم معمولی اگر بخواهند اقدامی کنند و یا کسب و کاری راه بیندازند با دموکراسی‌های طولانی مواجه می‌شوند که این عدالت نیست.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درباره مدیریت جهادی گفت: سه اولویت یعنی مدیریت جهادی، رسیدگی به اقشار ضعیف و ترجیح منافع مردم بر منافع حزبی که مقام معظم رهبری به آن اشاره کردند، عین عدالت است.

آیت‌الله ممدوحی تصریح کرد: مدیریت جهادی کار شبانه روزی مسئولان را می‌طلبد که با انگیزه کار کنند؛ کار جهادی به معنای عبور کردن از موانع، موانع کوچک و بزرگ را ندیدن و آرمان‌ها را فراموش نکردن است.

وی با تأکید بر اینکه مردم محوری و فساد ستیزی از مولفه‌های مهم مدیریت جهادی است، اضافه کرد: مدیر جهادی باید جدیت داشته باشد، خسته نشود و برای خدمت کار خود نشاط و شوق داشته باشد. مدیر جهادی بصیرت دارد و از وجود دشمن غافل نمی‌شود و آرمان‌ها را فراموش نمی‌کند.
برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com