کد خبر ۵۵۹۹۴ انتشار : ۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۴
با کسب صد درصد آرا؛

امیر فردی به عنوان رئیس هیئت ورزش‌های پهلوانی استان قم انتخاب شد

مجمع انتخابات هیئت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای استان قم در حالی برگزار شد که امیر فردی به مدت ۴ سال سکان هدایت این هیئت ورزشی را بر عهده گرفت و به طور رسمی به دوران حضور محمد انبارداران در این هیئت پایان داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم،مجمع انتخابات هیئت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای استان قم در حالی برگزار شد که امیر فردی به مدت ۴ سال سکان هدایت این هیئت ورزشی را بر عهده گرفت و به طور رسمی به دوران حضور محمد انبارداران در این هیئت پایان داد.

در این مجمع انتخاباتی که غروب دوشنبه در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان قم به انجام رسید. مجتبی جوهری رئیس فدراسیون ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای حضور پیدا کرد و به عنوان رئیس مجمع به سخنرانی پرداخت و بر توسعه این رشته در قم و جذب سرمایه انسانی بیشتر تاکید کرد.

این مجمع انتخاباتی ۲ نامزد ریاست داشت که غلامرضا محمدی یکی از ۲ نامزد ریاست پیش از رأی گیری به سود امیر فردی از نامزدی، کنار رفت و بدین ترتیب در مجمعی که فقط یک گزینه برای انتخاب داشت امیر فردی تمام ۱۲ رأی اعضای مجمع را به دست آورد و به عنوان رئیس جدید انتخاب شد.

پیش از این محمد انبار داران مسئولیت ریاست هیئت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای استان قم را بر عهده داشت اما وی ماه‌ها قبل از سمت خود کناره گیری کرده بود و این هیئت ورزشی به صورت سرپرستی اداره می‌شد و اکنون با حضور یک رئیس جوان در این هیئت ورزشی، باید سطح تحولات را ارزیابی کرد.

این در حالی است که ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای به عنوان ورزشی قدیمی و باستانی در ایران با رگه‌هایی مذهبی و شیعی از اهمیت خاصی در نوع خود برخوردار است و با تأسیس فدراسیون جهانی این رشته در سال‌های گذشته، این ورزش در بعد قهرمانی نیز تقویت شده است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com