کد خبر ۵۶۰۱۱ انتشار : ۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۲
در ایام نوروز انجام می‌شود؛

نظارت بر ترافیک جاده‌های قم با ۲۱ دوربین نظارتی و ۷۵ تردد شمار

قم - مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم از کنترل ترافیک استان با استفاده از ۲۱ دستگاه دوربین نظارتی و ۷۵ دستگاه تردد شمار در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرنگار مهر، ابوالفضل جمالی در جلسه ستاد تسهیلات زائران استان قم غروب سه‌شنبه در سالن امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، اظهار کرد: از ۲۳ اسفندماه تا ۱۵ فرودین ماه سال آینده بازدیدهای مشترکی با شهرداری از پایگاه‌های مسافربری خواهیم داشت.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم با اشاره به اینکه ۸۵ درصد اتوبوس‌های فعال در نوروز امسال وی‌ای پی هستند، افزود: پیش فروش بلیت‌ها از ۱۷ بهمن‌ماه آغاز شده است و هیچ‌گونه افزایش نرخی نخواهیم داشت.

وی از فروش ۱۳۶۰ بلیط اتوبوس تا به امروز خبر داد و افزود: اقدامات پشتیبانی و نظارتی نیز صورت گرفته است و بازدید از نمازخانه‌ها و مساجد بین‌ راهی انجام شده است.

جمالی از شروع ایمن سازی عوارضی نیز خبر داد و تأکید کرد: جلسه‌ای با مدیران شرکت‌های امداد خودرویی داشتیم و هماهنگی‌های لازم با این شرکت‌ها ساماندهی آغاز شده است.

بازدید از کمپ فدک به عنوان کمپ اصلی اسکان زائران از دیگر اقداماتی بود که مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم به آن اشاره کرد و گفت: مرکز مدیریت راه‌ها با ۲۱ دستگاه دوربین نظارتی و ۷۵ دستگاه تردد شمار آماده نظارت بر وضعیت ترافیکی استان است.

وی به کنترل ترافیک با استفاده از پهپاد دوربین‌دار اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه تعطیلات امسال گسترده است روزهای پیک ترافیک بررسی شده است و آمادگی‌های لازم از قبل برای این روزها ایجاد خواهد شد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com
2
محمد ۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۱

تریلی در کمربندی امام علی(ع) در خط سبقت با سرعت بیش از 95 کیلومتر حرکت میکند را چه کسی جوابگو هست؟
این دوربینها پس چه فایده ای دارد؟

پاسخ