کد خبر ۵۶۰۲۷ انتشار : ۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۹
جانشین فرمانده انتظامی قم؛

طرح امنیت اخلاقی در سطح شهر قم در اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد

درویشی جانشین فرمانده انتظامی قم به برگزاری طرح امنیت اخلاقی در سطح شهر اشاره و عنوان کرد: هم‌زمان با 16 و 17 اسفندماه سال جاری طرح امنیت اخلاقی در نقاط مختلف شهر مقدس قم اجرا خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم، درویشی جانشین فرمانده انتظامی قم در نشست شورای امربه‌معروف و نهی از منکر استان قم که در سالن محراب آستان مقدس حضرت معصومه (س) برگزار شد، با اشاره به اینکه فعالیت‌های بسیاری برای امنیت اخلاقی و فرهنگی استان صورت گرفته است، اظهار داشت: روزانه تذکرات لسانی بسیاری در مناطق مرکز شهر صورت می‌گیرد که به‌نوعی بیش از 300 تذکر لسانی است.

وی تقدیر از فعالان امربه‌معروف و نهی از منکر را مدنظر قرار داد و افزود: در پایان سال جاری 50 نفر از فعالان این عرصه مورد تقدیر قرار گرفته‌اند.

جانشین فرمانده انتظامی قم به برگزاری طرح امنیت اخلاقی در سطح شهر اشاره و عنوان کرد: هم‌زمان با 16 و 17 اسفندماه سال جاری طرح امنیت اخلاقی در نقاط مختلف شهر مقدس قم اجرا خواهد شد.

درویشی با بیان اینکه نیروی انتظامی آمادگی لازم را برای مشارکت در فعالیت‌های مختلف ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر دارد، خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با هم‌دلی و هماهنگی فعالیت‌های موردنظر را به شیوه مطلوب دنبال کنیم.

جانشین فرمانده انتظامی قم خاطر نشان کرد: کدبندی تخلفات آشکار در سطح استان قم به‌صورت ویژه دنبال شده است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com