کد خبر ۵۶۱۳۸ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۵
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم عنوان کرد؛

آماده سازی فضای شهری برای ایام نوروز

موسوی منش گفت: برنامه‌ها و فعالیت‌های این سازمان در قالب کارگروه استقبال از بهار که از دی ماه سال جاری تشکیل شده برای آماده سازی فضای شهر در ایام نوروز در دست اقدام است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛سیدمحمدموسوی منش،مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم،گفت:همزمان با فرا رسیدن سال نو و استقبال از بهار،36 المان نوروزی در مناطق هشتگانه نصب خواهد شد.

وی گفت: یکی از محورهای برنامه‌های نوروزی فضاسازی، زیباسازی و طراحی المان‌های نوروزی است که به صورت دائم یا موقت در سطح شهر قرار داده شده و فضایی شاد و بهارانه را برای شهروندان و مسافران نوروزی و زائرین کریمه اهل بیت (س) ایجاد می‌کنند.

وی افزود: برنامه‌ها و فعالیت‌های این سازمان در قالب کارگروه استقبال از بهار که از دی ماه سال جاری تشکیل شده برای آماده سازی فضای شهر در ایام نوروز در دست اقدام است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم افزود: فراخوان آثار حجمی نوروز 1397 با هدف سازماندهی کالبدی و محتوایی شهر قم و بهبود کیفیت سیما، منظر و فضای شهری در قالب جهان شهر دینی، انجام شد و پس از داوری توسط اساتید و هنرمندان، از میان 555 اثر رسیده به دبیرخانه از 104 هنرمند و طراح سراسر کشور تعداد 18 المان جهت ساخت به تصویب رسید.

موسوی منش تأکید کرد: ارائه تصویری زیبا و مبلمانی رضایت بخش و اصولی از شهر قم یکی از عوامل اساسی در جذب گردشگران نوروزی است که سازمان زیباسازی شهرداری قم در این زمینه از تمامی نیروها و امکانات خود بهره می‌گیرد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com