کد خبر ۵۶۱۵۵ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۴

قم| حضور موفق بیش از 136 هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآن، عترت و نماز

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گفت: یکی از نتایج مؤثر فعالیت‌های خالصانه معاونان پرورشی حضور موفق بیش از 136 هزار دانش‌آموز قمی در مسابقات قرآن، عترت و نماز است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، حمیدرضا شیخ‌الاسلام ظهر امروز در همایش تجلیل از مشاوران مدارس که با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش در باشگاه شماره دو فرهنگیان قم برگزار شد، با اشاره به وجود مشکلات متعدد در نسل جوان، اظهار داشت: علاوه‌ بر مشکلات درون خانواده‌ها و جامعه وجود فضای مجازی سبب شده تا جوانان دچار تغییرات زیادی بشوند که بر سختی فعالیت معاونان پرورشی افزوده است.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های آموزش و پرورش با نگاه زیرساختی انجام می‌شود، گفت: معاونان پرورشی تلاش می‌کنند که با توجه به مشکلات موجود در کشور از امکانات محدود خود استفاده کرده و نسل جوان را متناسب با آرمان‌های انقلاب تربیت کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با اشاره به اینکه از وجود 240 هزار دانش‌آموز در استان قم یاد کرد و گفت: یکی از نتایج مؤثر فعالیت‌های خالصانه معاونان پرورشی حضور موفق بیش از 136 هزار دانش‌آموز قمی در مسابقات قرآن، عترت و نماز است.

وی ادامه داد: از بین بردن ذهنیت‌های خاص مانند سند 2030 که در جامعه شکل‌گرفته از دیگر رسالت‌های معاونان پرورشی است چراکه مدیران و معاونان آموزش و پرورش بعد از انقلاب در هر زمانی که کشور دچار مشکل شده عملکرد مطلوب و مؤثری داشته‌اند.

شیخ‌الاسلام با بیان اینکه در میان معاونان پرورشی افراد خلاق بسیاری وجود دارد، خاطرنشان کرد: اگر افرادی که در راستای تربیت دانش آموزان دارای نظریات خلاقانه هستند آزادی عمل نیز داشته باشند می‌توانند بسیار مؤثرتر از گذشته عمل کنند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com