کد خبر ۵۶۱۶۲ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۷
در گفت‌وگو با مهر اعلام شد؛

وقوع آتش سوزی در یک واحد صنعتی شهرک شکوهیه قم

قم - مسئول آتش نشانی شهرک صنعتی شکوهیه گفت: یکی از واحدهای صنعتی این شهرک به دلیل رعایت نکردن مسائل ایمنی آتش گرفت که با اعزام ۱۳ واحد عملیاتی در حال خاموش شدن است.

حسین قرنلی در رابطه با حادثه آتش سوزی در یک واحد صنعتی در شهرک شکوهیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: ساعت ۱۳ و ۲۴ دقیقه بعد از ظهر امروز یکشنبه وقوع حادثه آتش سوزی در یکی از واحدهای صنعتی با آتش نشانی شهرک صنعتی شکوهیه اعلام شد.

وی افزود: پس از اعلام وقوع این حادثه سه واحد عملیاتی سنگین به محل حادثه اعزام و همزمان ۹ واحد عملیاتی کمکی نیز از آتش نشانی قم به انضمام دو واحد آب ده از عوامل شهرداری و یک واحد عملیاتی شهرک صنعتی محمودآباد به محل حادثه اعزام شدند.

مسئول آتش نشانی شهرک صنعتی شکوهیه ادامه داد: با تعداد واحدهای سنگینی که برای اطفای حریق در این واحد صنعتی مستقر مشغول عملیات هستند، تا ساعاتی دیگر آتش خاموش خواهد شد.

قرنلی با اشاره به محصول تولیدی این واحد صنعتی و علل وقوع این حادثه خاطرنشان کرد این کارخانه به تولید فیلترهای صنعتی آب شیرین کن و واحدهای خانگی و صنعتی اهتمام داشت و با وجود اینکه مکلف به رعایت مسائل ایمنی بوده ولی هیچ‌گونه مسائل ایمنی را رعایت نکرده و در نهایت منجر به حادثه فوق شده است.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com