کد خبر ۵۶۲۴۵ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۵

کلاهبردار 20 میلیارد ریالی توسط ماموران پلیس آگاهی قم دستگیر شد

قم - ایرنا - رئیس پلیس آگاهی استان قم با اشاره به دستگیری یک جاعل حرفه ای توسط ماموران پلیس آگاهی استان گفت: متهم از 56 تن در کشور، 20 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از ایرنا از پایگاه خبری پلیس قم، سرهنگ احمد کرمی عصر دوشنبه در گفت و گویی اظهار داشت: با طرح چندین شکایت در اداره جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قم مبنی بر این که فردی پس از دست یابی به چک های آن ها مبلغ مندرج را دست کاری و از موجودی حساب بانکی شان برداشت کرده است، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: پس از بررسی های پلیس مشخص شد متهم پس از هر بار کلاهبرداری از افراد متعدد در استان های مختلف، به مکان نامعلومی نقل مکان می کرد.
رئیس پلیس آگاهی استان قم افزود: در ادامه با اقدام های پلیسی محل اختفاء نامبرده در استان البرز شناسایی و بلافاصله ماموران با نیابت قضایی به استان مربوطه اعزام و طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.
کرمی گفت: متهم در تحقیقات پلیس صراحتا به کلاهبرداری از 56 تن از طریق دستکاری مبلغ مندرج در چک های مالباختگان در مجموع به مبلغ 20 میلیارد ریال اعتراف کرد که در نهایت به همراه پرونده تحویل مرجع قضایی استان شد.

** کشف حدود چهار هزار عدد انواع مواد محترقه در قم
فرمانده انتظامی شهرستان قم نیز از کشف حدود چهار هزار عدد انواع مواد محترقه در قم خبر داد.
سرهنگ هادی دیده ور اظهارداشت: ماموران کلانتری 20 فاطمی قم با انجام اقدام های انتظامی یک نفر فروشنده مواد محترقه را شناسایی و دستگیر کردند.
وی گفت: در ادامه پس از هماهنگی های قضایی طی بازرسی از منزل متهم 35 ساله، حدود چهار هزار عدد انواع مواد محترقه کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان قم افزود: در نهایت نامبرده به انضمام پرونده متشکله برای انجام سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شد.
دیده ور تاکید کرد: برابر قانون تهیه، فروش و استفاده از موادمحترقه ممنوع است و مجازات قانونی در پی دارد.
1175 /

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com