کد خبر ۵۶۳۲۱ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۹
مسئول کمیته فوتسال هیئت فوتبال قم در گفتگو با مهر:

برترین‌های سال فوتسال قم تجلیل می‌شوند

قم - مسئول کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم از تجلیل از برترین‌های سال فوتسال باشگاهی قم خبر داد.

رضا بمانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: فوتسال قم امسال، سال پرکاری را پشت سر گذاشت و با توجه به این که قم در رشته فوتسال شرایط ویژه‌ای دارد و بازیکنان و تیم‌های بسیار زیادی در قم در این رشته فعالیت می‌کنند، مسابقات پرتعدادی در طول سال در قم برگزار شد و در تمامی رده‌های سنی اقدام به برگزاری لیگ، صورت گرفت.

وی افزود: بر این اساس مقرر شد طی مراسمی از برترین‌ها و چهره‌های فوتسال قم تقدیر شود به طوری که مراسم اهدای جام و احکام تیم‌های برتر لیگ‌های نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان فوتسال قم روز دوشنبه ۲۱ اسفندماه در سالن همایش‌های مجتمع فرهنگی فاطمه الزهرا(س) قم برگزار می‌شود.

مسئول کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم گفت: در این مراسم علاوه بر تجلیل از تیم‌های برتر، مراسم تجلیل از علی اصغر حسن زاده کاپیتان ازرنده تیم ملی فوتسال ایران، مرد سال فوتسال آسیا و برترین بازیکن مسابقات آسیایی در سال ۹۶ نیز به انجام می‌رسد و حضور اصغر حسن زاده بر جذابیت‌های این مراسم خواهد افزود.

بمانی بیان داشت: همچنین ابوالقاسم عروجی بازیکن ارزشمند تیم ملی فوتسال در مسابقات قهرمانی آسیا دیگر بازیکن ملی پوش قمی است که قرار است در این مراسم مورد قدردانی قرار گیرد ضمن این که تجلیل از خانواده شهید مدافع حرم مهدی طهماسبی و بازیکن نام آشنای فوتسال قم حسین مردانی فرزند شهید والامقام علی مردانی و گرامی داشت یاد و خاطره مربی فقید فوتسال قم تقی عطایی در دستور کار قرار دارد.

وی عنوان کرد: امسال در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های استان قم تیم فوتسال نبرد موفق شد عنوان قهرمانی را از آن خود کند و تیم‌های شیر ویژه و سید ذاکر در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند و لیگ‌های پایه فوتسال قم نیز با نظم خاصی به انجام رسید.

مسئول کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم تصریح کرد: فوتسال قم علاوه بر این که در سال ۹۶ در لیگ برتر بزرگسالان کشور دارای ۲ تیم بود در لیگ‌های پایه کشور نیز حضوری فعال داشت و نمایندگان قم در لیگ برتر فوتسال امید کشور صاحب عناوین دوم و سوم شدند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com