کد خبر ۵۶۳۳۰ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۵
مدیر عامل باشگاه هدف پویان جوان قم در گفتگو با مهر:

دوری نماینده قم از لیگ برتر هندبال نباید دوساله شود

قم - مدیر عامل باشگاه هدف پویان جوان قم تأکید کرد دوری نماینده قم از لیگ برتر هندبال نباید دوساله شود و خیران قمی به کمک ورزش بیایند.

مهدی میرزا حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تیم هندبال هدف پویان جوان قم که تا سال گذشته نماینده قم در لیگ برتر هندبال زنان ایران بود امسال به دلیل این که بودجه کافی برای حضور در لیگ برتر هندبال زنان کشور را نداشت از حضور در این مسابقات کناره گیری کرد اما نباید اجازه دهیم این اتفاق در سال ۹۷ نیز رخ دهد.

وی افزود: تلاش زیادی برای حل مشکلات تیم هندبال بانوان قم در لیگ برتر صورت گرفت اما این تلاش کافی نبود و کمک‌هایی نیز که برای این تیم از سوی اداره ورزش و جوانان یا منابع دیگر در نظر گرفته شد کفایت حضور در این مسابقات را نمی‌کرد و از سوی دیگر نمی‌خواستیم با تیمی ضعیف که اعتبار نام این باشگاه را خدشه دار کند وارد لیگ شویم.

مدیر عامل باشگاه هدف پویان جوان قم گفت: هدف پویان امسال در مسابقات دسته اول کشور شرکت کرد و با وجود این که بازیکنان ملی پوش هدف پویان، این تیم را ترک کرده بودند باز هم توان و ظرفیت هندبال بانوان قم را به رخ کشید و موفق شد قهرمان دسته اول کشور شود.

میرزا حسینی بیان داشت: هدف پویان جوان می‌تواند در سال ۹۷ پس از یک دوره دوری از سطح اول هندبال بانوان ایران به لیگ برتر بازگردد مشروط بر این که مشکلات سال ۹۶ این تیم به طور کامل رفع شود و اعتبار حداقلی لازم برای حضور در لیگ برتر تأمین شود و دوری نماینده قم از لیگ برتر هندبال نباید ۲ ساله شود.

وی عنوان کرد: هدف پویان وابسته به هیچ بنگاه اقتصادی و حامی مالی نیست و اگر حمایت‌های استانی از آن وجود نداشته باشد به هیچ وجه امکان حضور در لیگ برتر را ندارد و من از مسئولان استانی می‌خواهم که به این تیم که تنها تیم بانوان قم در سطح لیگ برتر کشور با ظرفیت بازیکنان صد در صد بومی است کمک کنند.

مدیر عامل باشگاه هدف پویان جوان قم تصریح کرد: در قم، خیران زیادی به انجام کار خیر مشغول هستند و چه کار خیری ارزشمندتر از حمایت از جوانان است. ما نیاز داریم که خیران امروز به جوانان قمی و عرصه ورزش که بهترین بستر برای کمک به جوانان است کمک کنند و این اتفاق در استان‌های دیگر رخ می‌دهد اما در قم شاهد آن نبوده‌ایم.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com