کد خبر ۵۶۳۵۹ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۹

فعالیت کارگروه تنظیم بازار تامین اقلام موردنیازبرای مردم است

غضنفری گفت:وظیفه این گروه تامین اقلام موردنیاز برای مردم است،درایام پایانی سال شاهدحضور مسافرین درشهر قم خواهیم بودکه مشکلی در زمینه قیمت کالاهاوخدمات دراین شهر نداشته باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛مهرداد غضنفری،معاون هماهنگی امور اقتصادی وتوسعه منابع استاندار قم،ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار و تامین ارزاق استان قم در سالن جلسات معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری با اشاره به لزوم نظارت بر طرح فروش فوق العاده اصناف استان قم گفت:بر کیفیت وقیمت کالاهای فروخته شده توسط اصناف درایام پایان سال نظارت خواهیم داشت،نظارت در این زمینه مستمر خواهد بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم ادامه داد: فعالیت کارگروه تنظیم بازار مقطعی نیست و وظیفه این گروه تامین اقلام مورد نیاز برای مردم است، در ایام پایانی سال شاهد حضور گسترده مسافرین در شهر قم خواهیم بود و آن‌ها توقع دارند که مشکلی را در زمینه قیمت و کیفیت کالاها و خدمات در این شهر نداشته باشند.

وی افزود: بر روی فعالیت واحدهای نانوایی استان قم در ایام نوروز نظارت صورت می‌گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم عنوان کرد: باید بین مدیران استان هم افزایی صورت بگیرد تا مشکلات با همکاری مدیران حل شود، وضعیت برنامه ریزی برای ایام نوروز در استان قم در سال جاری بهتر از سال گذشته است.

وی خاطرنشان کرد:در پایان ایام نوروز ارزیابی از فعالیت دستگاه‌های اجرایی استان قم صورت می‌گیرد و از افراد شاخص در این زمینه تقدیر خواهد شد.

غضنفری، نظارت بر بازار را در ایام نوروز مهم دانست وبیان کرد: این نظارت موجب می‌شود که اگر با مشکلی هم مواجه شدیم، به سرعت بتوانیم تدبیری برای حل آن بیندیشیم.

وی  بیان کرد: مرخصی مدیران استان قم در ایام نوروز لغو شده است تا خدمات لازم را به مردم و مسافران در استان ارائه بدهند.

مجید آوری فرد، مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری ،در بخش پایانی جلسه با اشاره به پیش بینی سهمیه آرد برای نانوایی‌های استان قم یادآورشد: اگر نانوایی بیش از زمان تعیین شده در ایام نوروز پخت انجام داد، به آن نانوایی سهمیه آرد خواهیم داد و در این زمینه هیچ محدودیتی نداریم.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com