کد خبر ۵۶۴۴۹ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۹

قم| نمایندگان قم در مجلس از جشنواره نقاشی پرچم حمایت می‌کنند

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی حامی برنامه‌های فرهنگی بوده و باید در جهت اعتلای فرهنگ ملی در سایه اتحاد و همدلی مردم از هیچ‌گونه تلاشی فروگذار نکرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی ذوالنوری امروز در حاشیه جشنواره پرچم در گفت‌وگو با خبرنگاران با ابراز خرسندی از اجرای چنین جشنواره‌ای اظهار داشت: شهرداری و آموزش پرورش می‌توانند در جهت فرهنگ‌سازی در موضوعات مختلف مانند پرچم همکاری داشته باشند.

وی مشارکت دانش آموزان را بسیار قابل‌تقدیر دانست  افزود: علاقه و توجه دانش آموزان به کشور و پرچم ملی عامل این شرکت گسترده در این جشنواره بوده که باید موردتقدیر قرارگرفته شود، آثار گرانقدر آنان حماسه‌ای بزرگ بوده و باید چنین برنامه‌هایی در استان تداوم داشته باشد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی از حمایت مجلس شورای اسلامی از چنین برنامه‌هایی خبر داد و خاطرنشان کرد: نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی حامی برنامه‌های فرهنگی بوده و باید در جهت اعتلای فرهنگ ملی در سایه اتحاد وهمدلی مردم از هیچ‌گونه تلاشی فروگذار نکرد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com