کد خبر ۵۶۵۵۹ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۰

آیین سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد در قم برگزار شد

گروه اجتماعی ــ طی مراسمی با حضور علما و فضلا و مسئولان آیین تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد در قم برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از ایکنا از قم، این مراسم با حضور آیت الله مدرسی یزدی، آیت الله استادی، امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، طاهریان معاون ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد، حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و دیگر مسئولان و جمعی از مدیران و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد.
در این مراسم سید موسی حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: ابلاغ سلام وزیر را به جمع عزیزان حاضر تقدیم می کنم و امیدوارم که این جلسه با عظمت که در راستای گرامیداشت تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد است در زمینه توسعه فعالیت های فرهنگی این کانون ها مثمرثمر باشد.
وی بیان کرد: مقام معظم رهبری عنایت ویژه ای به کانون های فرهنگی هنری مساجد دارند و از این رو باید این کانون ها در توسعه مباحث فرهنگی بکوشند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از فعالیت های حجت الاسلام روحانی دبیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم قدردانی کرد و گفت: جا دارد از همه عزیزان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم به ویژه آقای روحانی قدردانی کنم.
وی بیان کرد: بیش از 550 کانون فرهنگی هنری مساجد در سطح استان فعال است که نیازمند یک مدیریت قوی است که شاهد این تلاش های اثر بخش هستیم.
حسینی کاشانی تاکید کرد: مسجد باید محوریت برنامه های فرهنگی باشد و این رویکرد خوبی است که در کانون ها مشاهده می کنیم.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com