کد خبر ۵۶۶۳۰ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۵

ضرورت بهبود و تعالی سطح روابط بین صنعت با دانشگاه در قم

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری قم با اشاره به نتایج و دستاوردهای پیوند و ارتباط بین دانشگاه با صنعت، خواستار تلاش در جهت بهبود و تعالی سطح روابط بین این دو نهاد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از ایسنا، احد جمالی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری قم در جلسه کمیته ارتباط صنعت با دانشگاه به تبیین کارکردهای دانشگاه و صنعت در جامعه پرداخت.

وی با اشاره به این که ارتباط کنونی دانشگاه و صنعت از وضعیت مطلوبی برخوردار نیست، تصریح کرد: چنین وضعیتی، ایده آل توسعه کشور نخواهد بود.

معاون استاندار قم با تأکید بر لزوم تلاش در جهت خروج از این وضعیت خاطرنشان کرد: باید وظیفه دانشگاه و صنعت تقسیم بندی و وظایف هر کدام مشخص شود.

جمالی، ایجاد و گسترش ارتباط منطقی و دو سویه بین این دو نهاد در جهت کارآمدی و ارتقای بهره وری را رویکرد جدی دولت و استان برشمرد و گفت: ارتباط بین مدیران اجرایی، دانشگاه‌ها و صنعت باید قوی تر و منسجم تر از وضع فعلی باشد.

وی همچنین بر ضرورت زمینه سازی برای ورود پررنگ نخبگان در عرصه های مختلف تأکید کرد و افزود: باید از ظرفیت این قشر در بخش های گوناگون استفاده بهتری شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری قم به ضرورت بهبود و تعالی سطح روابط دانشگاه با صنعت اشاره و تصریح کرد: کم شدن شکاف و فاصله بین این دو نهاد، اصل مهمی است که همه باید در جهت تحقق آن تلاش و برنامه ریزی داشته باشند.
انتهای پیام

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com