کد خبر ۵۶۶۸۶ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۸

قم| برای ارتقای رتبه قم در صنعت کشور تلاش می‌کنیم

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان قم با بیان اینکه رتبه قم در عرصه صنعت کشور از شانزدهم به یازدهم رسید،گفت: برای ارتقای رتبه قم در صنعت کشور تلاش می‌کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، محمود سیجانی امروز در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع استان قم که در سالن جلسات امام رضا(ع) استانداری برگزار شد با اشاره به ارتقای رتبه استان قم در بخش صنعت،معدن و تجارت کشور از شانزدهم به یازدهم، اظهار داشت: تلاش می‌کنیم تا این رتبه را به سطوح بالاتر از این ارتقا دهیم.

وی تعداد مصوبه تأییدشده در 66 جلسه  سال گذشته را 723 مورد اعلام کرد و افزود: 60 درصد این مصوبات اجرایی شده،20 درصد در حال اجراست و تکلیف مابقی به‌زودی مشخص می‌شود.

سیجانی با تأکید بر اینکه 451 مورد تسهیلات در قالب کمک به رونق تولید و اشتغال از 23 بهمن سال جاری تا امروز پرداخت‌شده است، تصریح کرد: عمده این پرداخت‌ها از بانک‌های ملی بوده است.

مجید آوری فرد نیز در این جلسه به  ارائه گزارش پرداخت و اظهار داشت: مشکلات شرکت پلاستیک و لاستیک سلفچگان به کمک بانک رفاه کارگران، شرکت آشیان بذر ذرت به کمک اداره‌ کل دامپزشکی استان قم، شرکت تعاونی نانو بتن امین به کمک شرکت گاز استان قم و شرکت مروارید سلفچگان با یاری بانک صادرات بررسی و حل‌شده است.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم افزود: نحوه پرداخت بدهی‌های مالیاتی بنگاه‌ها و شرکت‌های تولیدی کومه سبز، گچ درخشان، میلاد قم و فرشته ماه آسمانی نیز در دست بررسی است.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com