کد خبر ۵۶۶۹۷ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۱

قم| مدیران برتر عرصه ایثار و شهادت استان قم تجلیل شدند

مدیران برتر عرصه ایثار و شهادت استان قم عصر امروز در هشتمین جلسه شورای اداری استان تجلیل شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، هشتمین جلسه شورای اداری استان عصر امروز با حضور جمال شفیعی رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک امنیت ملی کشور در تالار معصومیه فرمانداری برگزار و در حاشیه این مراسم از مدیران برتر عرصه ایثار و شهادت تقدیر به عمل آمد.

حسین امیری مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری قم، محمد عرب دبیر حزب موتلفه، مهدی متقیان مدیرکل پدافند غیرعامل استان، شاه نظری، امیدی قمی، معصومه ظهیری مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قم، محمد موسوی مدیرکل اطلاعات استان قم، احمد حسینی مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان قم، احد جمالی معاون سیاسی امنیتی استاندار قم و سید علیرضا طباطبایی مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم در این نشست به‌صورت نمادین مورد تجلیل قرار گرفتند.

در ابتدای این مراسم، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قم اظهار داشت: در بخش رونق تولید از سهم 500 میلیارد تومانی که اختصاص داده‌شده بود 490 میلیارد تومان جذب شد که شاهد توفیق بیش از 90 درصدی در این بخش بوده‌ایم.

مهرداد غضنفری گفت: با رویکردی که تمام بحث‌ها منبعث از بحث اقتصاد مقاومتی است، کمیته‌ای مشغول تنظیم سند هستند که این سند بعد از چکش‌کاری ابلاغ خواهد شد، بر این اساس، میزان تحقق مدیران در این عرصه بسیار مهم است، همه می‌دانیم که همه ارکان نظام‌وظیفه داشته و پاسخگو هستند بنابراین در این زمینه درخواست ما هم‌افزایی برای تحقق در عرصه اقتصادی است.

جمال شفیعی رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک امنیت ملی نیز از دیگر  شخصیت‌هایی بود که در این جلسه به ایراد سخن پرداخت.

همچنین سردار سید جواد هاشمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم با اشاره به وجود 464 شهید مدافع حرم در استان قم ابراز کرد: لازم است تا مسئولان ستادی برای رسیدگی به امور خانواده‌های شهدای مدافع حرم پیش‌بینی کنند.

در پایان جلسه، سید مهدی صادقی استاندار قم با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده در راستای خدمت‌رسانی هرچه بهتر به زائران و مسافران نوروزی گفت: ستاد تسهیلات نوروزی که ذیل آن کارگروه‌های مربوطه شکل‌گرفته است وظیفه خدمات‌رسانی به زائران در ایام نوروز را بر عهده دارد، امیدواریم میزبانی خوبی داشته باشیم و امسال را بهتر از سال گذشته بتوانیم به زائرین خدمت‌رسانی کنیم.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com