کد خبر ۵۶۷۱۳ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۰
رئیس کمیسیون حقوقی شورای شهر قم:

هماهنگی کافی در شهرداری قم وجود ندارد / انتظار مدیریت شهری کامل دور از دسترس است

حسین اسلامی رئیس کمیسیون حقوقی شورای شهر قم گفت: در بسیاری از موارد هماهنگی کافی را در شهرداری ملاحظه نمی‌کنیم و بعد انتظار مدیریت شهری کامل را داریم ، در تفریغ بودجه باید اقدامات از قبل رخ می‌داد چراکه از قبل تصویب‌شده و باید حالا شفاف‌سازی شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، حسین اسلامی در سی و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر قم که در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، اظهار داشت: در بسیاری از موارد هماهنگی کافی را در شهرداری ملاحظه نمی‌کنیم و بعد انتظار مدیریت شهری کامل را داریم.

رئیس کمیسیون حقوقی شورای شهر قم گفت: برخی موارد سازمان زیباسازی شهرداری قم با واگذاری و محل درآمدها و پیمانکاران هماهنگی لازم را ندارد بنابراین  درخواست می‌کنم سازمان زیباسازی وضعیت پروژه‌های شهری را از قبل پیش‌بینی کند.

وی در مورد تفریغ بودجه سازمان توسعه و عمران تصریح کرد: در تفریغ بودجه باید اقدامات از قبل رخ می‌داد چراکه از قبل تصویب‌شده و باید حالا شفاف‌سازی شود.

اسلامی عنوان کرد: در طرح تفصیلی شهرداری باید دقت نظر بیشتری را صرف کند چراکه در زمان تغییر طرح تفصیلی، خط آسمان ما نیز تغییر می‌کند که این مسئله دقت بیشتری را می‌طلبد.

وی درباره لایحه تغییر تعرفه درختان توضیح داد: گاهی اوقات برخی‌ها به‌عمد با درخت برخورد می‌کنند و نمی‌توان این مسئله را تشخیص داد به همین دلیل باید این لایحه به شهرداری بازگشته و مجدداً موردبررسی قرا بگیرد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر قم  نیز در این جلسه گفت: در حال حاضر افرادی که در کشتارگاه‌ها و آرامستان ها باید ویژه‌تر دیده شوند چون وظیفه بسیار دشواری را دارند و ازنظر روحی دچار ضربه می‌شوند.

مجتبی سبحانی با اشاره به‌دشواری مشاغل برخی سازمان‌ها اظهار داشت: همه‌کسانی که در سازمان‌های شهرداری قم مشغول فعالیت هستند قطعاً شغل آن‌ها سختی‌های خود را دارد.

وی بیان کرد: ابهامات ساعات کاری و هزینه‌های سازمان‌ها باید برطرف شود تا اعضای شورا در جریان کامل وضعیت  سازمان‌ها قرار بگیرند.

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com