کد خبر ۵۶۷۳۸ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۳
حجت‌الاسلام سعیدی:

روش‌های سنتی تبلیغ در کنار روش‌های جدید حفظ شود

گروه سیاست و اقتصاد: تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) با بیان اینکه استفاده از روش‌ها و ابزارهای جدید در حوزه تبلیغ جای خودش را دارد، تصریح کرد: هر چند دشمنان برای فراموشی روش‌های سنتی تلاش‌های بسیاری انجام داده‌اند اما روش‌های سنتی تبلیغ باید در کنار روش‌های جدید حفظ شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از ایکنا از قم؛ حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی ظهر امروز در دیدار اعضای ستاد آرامش بهاری اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قم که در سالن محراب انجام شد، اظهار کرد: طرح آرامش بهاری در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم تبدیل امامزادگان به قطب‌های فرهنگی دنبال شده است که این موضوع باید توسط اوقاف اطلاع‌رسانی شود تا همگان از علت اصلی آغاز این طرح آگاه شوند.

وی با بیان اینکه استفاده از روش‌ها و ابزارهای جدید در حوزه تبلیغ جای خودش را دارد، تصریح کرد: با وجود پرداختن به روش‌های جدید نباید از روش‌های سنتی غافل شویم، هر چند دشمنان برای فراموشی روش‌های سنتی تلاش‌های بسیاری را انجام داده‌اند اما روش‌های سنتی تبلیغ باید در کنار روش‌های جدید حفظ شود.

تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) با تاکید بر اینکه تجلیل از برترین‌های طرح آرامش بهاری باید مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: بخشی از برنامه‌های فرهنگی در ایام نوروز باید به صورت ویژه برای امامزاده و بقاع متبرکه موردنظر دنبال شود.

وی یادآور شد: امسال زمان اجرای طرح آرامش بهاری با ماه رجب هم‌زمان شده است به همین علت باید از مناسبت‌های مختلف این ماه از جمله اعتکاف به شیوه مطلوب یاد کنیم، سنت‌هایی همانند اعتکاف جوانان را از هجمه‌های فرهنگی دشمن در امان نگه می‌دارد و در شرایطی که دشمنان با تبلیغات و هزینه‌های سنگین به دنبال انحراف جوانان هستند تبلیغ اعتکاف اقدام پسندیده و مهمی است.

سعیدی با بیان اینکه در مراسم‌ها و برنامه‌های فرهنگی باید آثار بزرگان و محققان دینی منعکس شود، اظهار کرد: بقاع امامزادگان سنگر مقاومت در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان هستند به همین علت باید به آن‌ها به شیوه مطلوب پرداخته شود.

وی با تاکید بر اینکه مردم باید در ایام عید نوروز با وقف مأنوس شوند، گفت: تبلیغ فرهنگ وقف به‌عنوان یک اولویت باید دنبال شود چراکه ترویج این فرهنگ در راستای توسعه فعالیت‌های مختلف فرهنگی و دینی بسیار تاثیرگذار است.

امام جمعه قم با اشاره به اینکه مسئولان استان با صفا و صمیمت و بدون حاشیه کار خود را دنبال می‌کنند، مطرح کرد: هماهنگی میان مسئولان استانی مطلوب و قابل توجه است.

انتهای پیام

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com