کد خبر ۵۶۷۶۳ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۵

سرمربی صبای قم: امکانات فراهم نشود از این تیم جدا خواهم شد

قم- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: ما در قم امکانات اولیه مانند زمین ورزشی نداریم و در صورتی که این گونه مشکلات برطرف نشود، از این تیم جدا خواهم شد.

محمد مومنی عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا خاطرنشان کرد: وقتی تیم از امکانات اولیه محروم باشد ما هر اندازه که تلاش کنیم بی فایده است، بنابراین مسئولان باید بیشتر به فکر این تیم باشند.
وی ادامه داد: با وجودی که صبا در جدول رده بندی لیگ دسته اول باشگاه های کشور وضعیت چندان مناسبی نداشت بنده برای کمک به این تیم وارد میدان شدم ولی تیم فاقد امکانات اولیه است و وقتی بازیکن جای خواب و امکانات تمرینی نداشته باشد، هزاران نوع تاکتیک هم در وضعیت این تیم تاثیری ندارد.
بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال تهران با بیان این که صبا تیم بزرگی است و نباید اینگونه از کمبود امکانات رنج ببرد اظهار کرد: باید اراده قوی در استان قم برای حمایت از این تیم باشد، حامی مالی جدید هزینه های سفر تیم را تامین می کند ولی از مسئولان استان توقع است که مشکل زمین تمرین را حل کنند.
محمد مومنی بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال تهران در بهمن ماه سال جاری به عنوان سرمربی صبای قم انتخاب شد. وی هفتمین سرمربی تیم فوتبال صبای قم در فصل جاری لیگ دسته یک باشگاه های کشور است. پیش از وی افرادی همچون سهراب بختیاری زاده، ناصر بختیاری زاده، اسماعیل اسماعیلی، هومن افاضلی، علی فلاح دار و مسعود راشکی به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شده بودند.
صبای قم هم اکنون با 12 امتیاز قعر نشین جدول رده بندی لیگ دسته یک باشگاه های کشور است و به لیگ دسته دوم سقوط کرد.
7401 / 1175

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com