کد خبر ۵۶۸۸۱ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۴

قم| آینده نماینده لیگ برتری فوتسال قم در هاله‌ای از ابهام

با توجه به مشکلات پیش‌آمده در هفته‌های اخیر آینده تنها نماینده استان قم در لیگ برتر فوتسال در هاله‌ای از ابهام قرارگرفته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، ورزش استان قم در سال 96 فرازوفرودهای بسیار زیادی را شاهد بود از سردرگمی صبا تا انصراف تیم‌های لیگ برتری رشته‌های مختلف که هرکدام جای سخن بسیار دارد.

اما یکی از رشته‌هایی که همیشه در قم صاحب سبک بوده و حرف‌هایی بسیار برای گفتن داشته، رشته فوتسال بوده که بسیاری از متخصصین ورزش قم این رشته را ورزش اول توپی قم می‌دانند.

با مشکلات و وضعیتی که تیم قدیمی و پرافتخار قم داشت اما به دلایل مختلف راهی لیگ یک شد تا کار برای مدیران ورزش قم کمی سخت‌تر شود.

در همین شرایط تیم آتلیه طهران قم که برای نخستین حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کرد با کسب عنوان پنجمی در پایان فصل از حیثیت فوتسال قم دفاع کرد تا همچنان سهم مهد فوتسال در لیگ کشور یک تیم باشد.

درحالی‌که هنوز برخی از بازیکنان و کادر فنی آتلیه طهران تاکنون بخشی از مطالبات خود را از این باشگاه دریافت نکرده‌اند اخبار ضدونقیضی از آینده این تیم به گوش می‌رسد.

در هفته‌های گذشته بازیکنان این تیم در اداره کل ورزش و جوانان استان قم تجمع کردند و خواهان مشخص شدن وضعیت خود شدند که به نظر می‌رسد پاسخ قاطعی نگرفتند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که رسول قلی زاده مدیرعامل باشگاه آتلیه طهران قم به دلیل مشکلات مالی قادر به تیم داری در لیگ برتر نبوده و این مسئله را با مدیران ورزشی قم در جریان گذاشته است.

به دنبال این اخبار و گمانه‌زنی‌ها،همچون همیشه پاسخی قانع‌کننده‌ای از سوی اداره کل ورزش قم به دست نیامده و امکان دارد همچون گذشته همه کارها را به لحظات آخر موکول کنند.

تنها شخصی که درباره آینده و وضعیت این تیم پاسخ داد رضا بمانی رئیس کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان بود که وی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، اظهار داشت: در هفته آینده جلسه‌ای با دو مالک باشگاه آتلیه و مدیرکل ورزش استان برگزار خواهیم کرد و در آنجا وضعیت نهایی مشخص خواهد شد.

بااین‌وجود که حسن عابدی مدیرکل ورزش و جوانان استان کارنامه درخشانی را از خود به‌جای نگذاشته است و هم‌اکنون منتقدان بسیاری دارد در تنگنای بزرگی قرارگرفته است.

چنان چه این تیم نیز همچون بسیاری از تیم‌های استان به دلیل مشکلات مالی از لیگ برتر کنار برود و یا همچون صبا زنگ تفریح سایر تیم ها باشد برگ دیگری به ناکامی‌های مدیریت وی اضافه خواهد شد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com